3 % تخفیف ویژه مسافرین قبلی آژانس راه و رسم سفر و 3 % ویژه کادر محترم درمان

تور های اروپایی (بهار 1403)

تورهای اروپایی (بهار 1403)

اروپا

اگر شما هم جزو آن دسته از گردشگران هستید که حساسیت زیادی در انتخاب مقصد سفر دارید، بهتر است سفر به اروپا را انتخاب کنید چرا که اروپا قاره ای هیجان انگیز و زیبا است. علاوه بر آن، اروپا آنقدر تنوع فرهنگی و جاذبه های گردشگری متفاوت دارد که می تواند تمام سلیقه ها را راضی نگه دارد.

از طرفی گسترش صنعت گردشگری در اروپا باعث رونق شهر ها و کشور های اتحادیه اروپا شده است به همین دلیل در سفر به اروپا هیچ گونه دشواری و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد چرا که هتل ها، مسافرخانه ها، رستوران ها، مراکز خرید و مجتمع های تفریحی مجلل و مدرن در اروپا ساخته شده است. بنابراین پیشنهاد می شود تور ارزان اروپا را از دست نداده و جاذبه های گردشگری اروپا را تجربه کنید.

سفر به اروپا با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای اروپا و همچنین تور لحظه آخری و ارزان اروپا را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند. می توانید با انتخاب و رزرو تور اروپا از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور اروپا با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

آب و هوای اروپا

وسعت اروپا آنقدر زیاد است که هنگام سفر به اروپا تقریبا همه نوع آب و هوایی در آن یافت می شود. اما اروپا در نیمکره شمالی زمین قرار گرفته است به همین دلیل معمولا آب و هوای معتدلی دارد.

اگر علاقه مند به تفریحات زمستانی هستید، کشور های سوئد، نروژ و اسکاتلند را فراموش نکنید و اگر آب و هوای بارانی و مرطوب را می پسندید بهتر است به انگلستان سفر کنید. علاوه بر آن، اگر آب و هوای معتدل را دوست دارید بهتر است به فرانسه، سوئیس یا اتریش سفر کنید.

بهترین غذا های اروپا

در سفر به اروپا و کشورهای مختلف آن می توانید از غذاهای لذیذ و خوش طعم آن لذت ببرید. یکی از این غذا ها "وینر اشنیتزل" است که غذایی اتریشی و شامل نان و گوشت گوساله و مرغ است. در کرواسی نیز "ریسوتوی سیاه" بسیار معروف است و یکی از بهترین غذاهای دریایی اروپا است.

در فرانسه نیز انواع شیرینی های خوشمزه در انتظار شما هستند. غذای مشهور آلمان نیز غذای " کز اشپاتزل" است که شامل پنیر پیتزا و پیاز سرخ کرده است. در یونان نیز می توانید بهترین نوع غذای "موساکا" را پیدا کنید. این غذا به وسیله بادمجان و گوشت تهیه می شود. علاوه بر این ها غذاهای لذیذ دیگری نیز در اروپا یافت می شود که در سفر اروپا آنها را فراموش نکنید.

جاذبه های توریستی اروپا

از جمله جاذبه های گردشگری اروپا معروف که در سفر بهتر است از آنها بازدید کنید، می توان به برج ایفل در فرانسه، کولوسئوم در رم، باغ گل در هلند، کوه های آلپ، آکروپولیس یونان، کاخ الحمرا اسپانیا، آرامگاه پانتئون پاریس، کلیسای نتردام در پاریس، دروازه آزادی در فرانسه و بسیاری از جاذبه های گردشگری حیرت انگیز دیگر اشاره کرد. بنابراین سفر به اروپا می تواند یکی از بهترین سفر های شما باشد.

هتل های اروپا

هنگام سفر به اروپا هتل های گرانقیمت و مدرنی را خواهید دید. از جمله این هتل ها می توان به هتل اباک در بارسلونای اسپانیا اشاره کرد. هتل کلاسیک آلدون کمپنکسلی نیز یکی از شیک ترین رستوران های اروپا است که در برلین آلمان ساخته شده است. از دیگر هتل های اروپا می توان به هتل ویلاکورا در فلورانس، هتل مریون در دوبلین، هتل بائور در ونیز و صد ها هتل با کیفیت دیگر اشاره نمود.

گردش در اروپا

پیاده روی در خیابان شانزلیزه یا خیابان های تاریخی لندن می تواند یکی از بی نظیر ترین خاطرات شما باشد. علاوه بر آن خرید کردن از مراکز خرید مدرن اروپا و گشت و گذار در مجموعه های هنری مشهور و همچنین آثار تاریخی به جا مانده از قرون وسطی بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

باید ها و نباید ها در سفر به اروپا

در سفر اروپایی خود بهتر است همیشه پول کافی همراه خود داشته باشید تا بتوانید از تمام جاذبه های گردشگری استفاده کنید. همچنین بهتر است از حمل و نقل عمومی استفاده کنید چرا که حمل و نقل عمومی در اروپا بسیار گسترده و پیشرفته است. علاوه بر آن، برای کاهش هزینه های خود بهتر است از هتل های با کیفیت ولی ارزان حومه شهر ها استفاده کنید.