book-open معروف ترین مراکز خرید در بارسلونا

25 خرداد ، 1401
راه و رسم سفر

شهر بارسلون یکی از بهترین مقاصد برای خرید کردن است. اکثر برندهای اسپانیایی در بارسلون مستقر هستند و می‌توانید آن‌ها را با قیمت بهتری نسبت به کشور خودتان تهیه کنید. مسافرانی که با تور بارسلونا به این شهر سفر می کنند، می توانند علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی بارسلونا و تفریح، خرید هم انجام دهند. مراکز خرید در بارسلونا جذابیت های زیادی دارد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مراکز خرید، همراه آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

1- مرکز خرید مارماگنوم (Marmagnum Shopping Center)

مرکز خرید مارماگنوم در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد و بیش از خرید، برای زندگی شبانه‌اش مورد علاقه مردم بود. در سال ۲۰۰۲ به خاطر مشکلاتی که پیش آمد دولت تمام کلوب‌های شبانه را در این مکان تعطیل کرد.

بعد از ۵ سال افت، بالاخره در سال ۲۰۰۷ شورای شهر تلاش‌هایی برای تبدیل اینجا به یک مرکز خرید ۳ طبقه پر رونق با منظره‌ای رو به دریا کرد. در سال ۲۰۱۲ طی یک پروژه نوسازی، طبقه‌ای دیگر با رستوران‌ها و مناظری شگفت انگیز از بندر به ماره‌ماگنوم اضافه شد.

Address: Moll d'Espanya, 5, 08039 Barcelona, Spain

برای اطلاعات بیشتر از این مرکز خرید اینجا کلیک کنید.

2- مرکز خرید گران ویا 2 (Expensive shopping center or 2)

مرکز خرید گران ویا 2 در سال ۲۰۰۲ به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید واقع در منطقه جنوب شرقی شهر بارسلونا فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز با مساحتی بالغ بر ۵۴۶۰۰۰ متر مربع، از مطرح ترین و بزرگترین مراکز تجاری اسپانیا بشمار می رود که بیش از ۲۰۰ باب مغازه دارد و از سه طبقه تشکیل شده است.

گران و یا ۲ با آن سقف های گنبدی شکل و بلند خود، از نمای شیک و زیبایی برخوردار بوده و مغازه هایی متنوع با اجناس مختلفی نظیر پوشاک ورزشی، لوازم برقی خانگی، بدلیجات، لوازم ارایشی و موبایل را در خود جای داده است. افزون بر امکانات ذکر شده، این مرکز خرید تقریبا بیش از ۲۰ سینما، تعداد زیادی رستوران و فروشگاه های بزرگ مواد غذایی را نیز در برمی گیرد.

آدرس: Avinguda de la Granvia de l’Hospitalet, 75, 08908 L'Hospitalet de Llobregat, Barcelona, اسپانیا

3- مرکز خرید لی لا دیاگونال (Lee La Diagonal Shopping Mall)

مرکز خریدلی لا دیاگونال تعداد زیادی مغازه‌ی مختلف پوشاک، باشگاه ورزشی، سینما، رستوران و کافی شاپ در خود جای داده است.

علاوه‌بر این، پارکینگ مرکز خرید گلوریز، فضایی بزرگ برای پارک ۳۰۰۰ خودرو را دارد و تا دو ساعت اول، کاملا رایگان است! از این گذشته، در این مرکز خرید وای فای رایگان و خدمات دیگری نیز ارائه می شود.

Address: Avinguda Diagonal, 557, 08029 Barcelona, Spain

برای اطلاعات بیشتر از این مرکز خرید اینجا کلیک کنید.

4- مرکز خرید پسیچ دگراسیا (Pesic Degrasia Shopping Center)

مرکز خرید پسیچ دگراسیا در نزدیکی منطقه پلازا اسپانیا است و هزاران فروشگاه درون آن قرار گرفته؛ فروشگاه هایی که همه چیز در آن‌ها وجود دارد. بسیاری از مارک های ایتالیایی نیز در اینجا دیده می شود؛ برندهایی از جمله yamamay، camice

5- مرکز خرید لاس آرناس (Las Arenas Shopping Mall)

در مرکز خرید لاس آرناس اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، ظاهر بیرونی و جذاب آن است که به میدان گاوبازی اسپانیایی ها شباهت دارد و به آن «آرنا» گفته می شود. گذشته از تعداد زیاد مغازه هایی که در پنج طبقه‌ی این ساختمان جای گرفته اند، یکی از جالب ترین نکات در مورد مرکز خرید لاس آرناس این است که روی پشت بام این مرکز خرید می توانید نمایی ۳۶۰ درجه از اطراف آن داشته باشید و نقاط مختلفی از بارسلونا را از بالای این ساختمان بزرگ، مشاهده کنید.

مرکز خرید لاس آرناس از حدود ۱۱۵ مغازه در شش طبقه تشکیل شده است که با برخورداری از امکانات مختلفی نظیر رستوران، باشگاه ورزشی و سالن نمایش، امکان انجام تفریحات مختلفی را نیز در حین خرید برای بازدیدکنندگان میسر می سازد.

Address: 557 Avinguda Diagonal, Barcelona, Catalunya, 8029, Spain

برای اطلاعات بیشتر از این مرکز خرید اینجا کلیک کنید.

6- مرکز خرید ال کرته اینگلس(El Corte Ingles Shopping Center)

مرکز خرید ال کرته اینگلس در 7 طبقه ساخته شده است که طبقه اول لوازم آرایشی ولباس زنانه ، طبقه دوم لباس مردانه و آژانس مسافرتی ، طبقه سوم کیف و لباس بچگانه و کفش ، طبقه چهارم لباس نوجوان ، طبقه پنجم مبلمان خانه و لوازم برقی ، طبقه ششم صوتی تصویری و طبقه هفتم دارای کتابخانه و فروشگاه های اسباب بازی است ال کرته اینگلس یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا و مراکز خرید اسپانیاست.

مرکز خرید ال کرته اینگلس بارسلونا ، از بهترین مراکز خرید در بارسلون میباشد. اين مجموعه خريد کليه اجناس مورد نياز شما را خواهد داشت هرچند که اجناس بي­ ترديد ارزان نخواهد بود اما از کيفيت خوبي برخوردار است. در فصل حراج اجناس خوب با کيفيت مناسب و با قيمت عالي يافت مي­شود. با تور اروپا به اسپانیا سفر کنید و از این مرکز خرید دیدن کنید.

Address: Centro Comercial Meridiana, Avinguda Meridiana, 350-358

برای اطلاعات بیشتر از این مرکز خرید اینجا کلیک کنید.

7- مرکز خرید دیاگونال مار (Diagonal Snake Shopping Center)

یکی از بزرگترین مراکز خرید در بارسلونا، دیاگونال مار است که در خیابانی مهم و طویل به همین نام در بارسلونا قرار گرفته است. جایی که ساحل به دریا می رسد. دیاگونال مار به عنوان یک از بهترین مراکز خرید بارسلونا، خانه‌ی طیف گسترده ای از مغازه های پوشاک، زیور آرات و لوازم آرایشی است.

مرکز خرید دیاگونال مار در انتهای غربی شهر قرار داشته و در سال ۲۰۰۲ برای فراهم آوردن امکانات خرید عالی در غرب افتتاح شد. این مجموعه ۸۷,۰۰۰ متر مربع مساحت داشته و پر از مغازه‌ها و رستوران‌های متنوع است. تنها دغدغه و نگرانی شما وقت صرف کردن بیش از حد در بخش پوشاک خواهد بود. یک ایستگاه مترو در این نزدیکی وجود دارد و به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

از آنجایی که این مرکز در نزدیکی سواحل زیبای مدیترانه قرار گرفته است، پیشنهاد می کنیم بعد از یک خرید جانانه به تفریح و استراحت در ساحل بپردازید

Address: Diagonal Mar, Av. Diagonal, 3, Barcelona

8- مرکز خرید لا ماکینیستا (La Makinista Shopping Center Barcelona)

مرکز خرید لا ماکینیستا از برترین و بزرگترین مراکز خریدی که در شهر بارسلونا وجود دارد. این مجوعه از نمایی زیبا، دلباز و بدون سقف برخوردار است که در 3 طبقه ساخته شده است. مرکز خرید لا ماکینیستا از 225 مغازه تشکل شده است . در این مجموعه ، رستوران و کافه و فودکورت ، سینما، سالن بولینگ و ... نیز وجود دارند که بهترین خدمات را به مسافران تور اسپانیا ارائه می دهند. 

مرکز خرید لا ماکینیستا بارسلونا اسپانیا از برندهای شناخته شده تشکیل شده است. گردشگران تور اسپانیا می توانند از فروشگاه های تامی هیلفیگر، کالوین کلین، گس، اچ‌اند‌ام، لاکوست و... بازدید کنند. برندهای زارا و مانگو در اکثر مراکز خرید اسپانیا شعبه دارند. در مرکز خرید لا ماکینیستا بارسلونا اسپانیا یک فروشگاه اپل و یک شعبه از هایپرمارکت فرانسوی کارفور نیز به چشم می خورد.

Address: Carrer de Potosí, 2, 08030 Barcelona, Spain

برای اطلاعات بیشتر از این مرکز خرید اینجا کلیک کنید.

اگر قصد سفر به بارسلونا و خرید را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور بارسلونا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی