در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور های روسیه

تورهای روسیه

کشور روسیه

روسیه با نام رسمی فدراسیون روسیه که در روسیه آر. اف نیز خطاب می‌شود، پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد.

روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی، و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ (هفده میلیون و هفتاد و پنج هزار و چهارصد) کیلومتر مربع وسعت، عنوان پهناورترین کشور جهان را به خود اختصاص داده به گونه ای که اختلاف زمانی غربی‌ترین منطقه تا شرقی‌ترین نقطه روسیه در حدود ۹ ساعت است.

روسیه با حدود ۱۴۵٬۹۲۶٬۰۰۰ نفر جمعیت نهمین کشور پرجمعیت دنیاست. تراکم جمعیت روسیه ۸٫۵۶ نفر در هر کیلومتر مربع است که از پایینترین نرخهای تراکم جمعیت در جهان به حساب می‌آید. همچنین، نرخ رشد جمعیت در این کشور اندکی زیر صفر است. بیشتر جمعیت روسیه در غرب این کشور (بخش اروپایی) زندگی می‌کنند.

سفر به روسیه با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، تورهای روسیه را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور روسیه از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور فرانسه با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

بهترین زمان سفر به روسیه

_ از نظر دما و آب و هوا، بهترین زمان سفر به روسیه فصل تابستان بین ماه های جولای تا آگوست (ماه های تیر تا شهریور)

می باشد. در بیشتر کشورهای جهان سفر در فصل تابستان بهترین زمان برای گشت و گذار است و روسیه هم از این امر مستثنی نیست. جالب است درباره ی سفر در فصل تابستان به این کشور این نکته را بدانید که روسیه ای که بالاتر گفتیم در فصل بهار بسیار خلوت است، تبدیل به مقصدی شلوغ و پر از برنامه های گشت و گذاری مختلف می شود.

شهرهای بزرگی مثل مسکو، سنت پترزبورگ، سارانسک، سوچی، کازان و بسیاری از دیگر شهرهای این کشور دارای آب و هوایی گرم و آفتابی می شوند و بنابراین گردشگران و توریست های بسیاری را به خود جذب می کنند.

_ از نظر اقتصادی و به صرفه بودن سفر، بهترین زمان سفر به روسیه فصل زمستان می باشد. اگر در این فصل به هر کدام از شهرهای روسیه سفر کنید می توانید با هزینه ای متوسط هتلی را که در تابستان اصلا فکرتان هم به سمت رزرو آن برای اقامت نمی رفت را به راحتی و با امکانات و خدمات بالا رزرو نمایید.

درست است که در فصل زمستان باید لباس های زیاد و گرم بپوشید و از حس اشعه های آفتاب برای روی پوستتان خبری نیست اما در عوض می توانید به ورزشی همچون اسکی مخصوصا در دامنه ها و پیست های مخصوص بپردازید و کلی از آن لذت ببرید.

این را در نظر داشته باشید که جشن های بزرگ و باشکوهی همچون جشن کریسمس در فصل زمستان هستند.

غذاهای کشور روسیه

کشور روسیه با داشتن ویژگی های فرهنگی بسیاری از ملت ها، جایگاه اولین قلمرو در جهان را در حوزه های مختلف از جمله آشپزی بدست آورده است. منطقه ای که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف جغرافیایی و آب و هوای متنوع‌، به داشتن منوهای متفاوت و رنگارنگ در این کشور کمک کرده است. هر دو گروه گوشت خواران و گیاه خواران به راحتی می توانند غذای دلخواه خود را در این کشور پیدا کنند

منوی رستوران ها در روسیه بسیار متنوع است و تمامی سلیقه ها را از هر کشوری پوشش می دهد. ازغذاهای این کشور می توان بلینی، سیرنیکی، کاشا، پلمنی، پیروگ، سالاد الویه و بیف استراگانوف را نام برد.

جاذبه های توریستی کشور روسیه

روسیه، کشور شگفتی‌ها و زیبایی‌هاست. جایی که دیدن جاذبه‌های بی‌همتایش برای هرکسی لازم است. این کشور پهناور با وجود طبیعتی بی‌نظیر، معماری خارق‌العاده در ساختمان‌ها و تاریخ پربارش، بزرگ‌ترین کشور در جهان شناخته می‌شود.

روسیه می‌تواند هر گردشگری را جادو کند. مسکو و سن پترزبورگ شهرهای بزرگی هستند که بیشترین جاهای دیدنی روسیه را در خود دارند

برخی از نقاط گردشگری کشور روسیه عبارت اند از:

کلیسای جامع سنت باسیل

موزه هنر پوشکین

صومعه نوودویچی

دانشگاه ایالتی مسکو

میدان سرخ و...

مراکز خرید کشور روسیه

کشور روسیه از لحاظ اقتصادی یکی از گران‌ترین کشورهای دنیاست و شهرهای مهمش مثل مسکو یا سنت پترزبورگ هم چنین وضعیتی دارند. اگر فکر می‌کنید که در روسیه قرار است اجناس خوب با قیمت خیلی مناسب و حتی کمتر از ایران پیدا کنید، باید بگوییم که در اشتباهید.

برخی از مراکز خرید کشور روسیه:

مرکز خرید متروپولیس

مرکز خرید GUM

مرکز خرید دِتسکای میر

خیابان نفسکی

مرکز خرید Gostiny Dvor

هتل های کشور روسیه

قیمت اقامت در هتل ‌های روسیه تقریبا متوسط و گران است، مخصوصا که اگر قصد داشته باشید در مرکز شهر، هتل رزرو کنید. به طور کلی هزینه های زندگی در روسیه بسیار بالاست.

بایدها و نبایدهای کشور روسیه

 در هنگام سفر به کشور روسیه باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این کشور، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

_ مدت زمان پرواز از تهران به مقصد روسیه حدودا 4 ساعت طول خواهد کشید.

_ ساعت روسیه 1 ساعت و 30 دقیقه عقب تر از تهران می باشد.

_ واحد پول کشور روسیه، روبل است.

_ زبان اصلی کشور روسیه، روسی است ولی 27 زبان رسمی دیگر نیز در جمهوری ‌ها و مناطق این کشور وجود دارد.

_ شماره تلفن های ضروری کشور روسیه:

    پلیس: 102

    آمبولانس: 103

    آتش نشانی: 101

    وضعیت اضطراری عمومی: 112