book-open شرایط سفر به ایتالیا در شرایط کنونی

05 اردیبهشت ، 1400
راه و رسم

شرایط سفر به ایتالیا در شرایط کنونی

پیرو اطلاعیه از نمایندگی فروش هما در ایتالیا در خصوص شرایط سفر به کشور ایتالیا و پروتکل های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا مسافران دارای مدارک ذیل می توانند به کشور ایتالیا سفر نمایند.

#راه_و_رسم_سفر

1. پاسپورت اتحادیه اروپا / ایسلند/ نروژ / سوییس

2. اقامت اتحادیه اروپا / ایسلند / نروژ / سوییس ، بلیط تایید شده هواپیما در ادامه مسیر به کشور صادر کننده کارت اقامت به صورت ترانزیت الزامی است.

3. ویزای تایپ D  ایتالیا دارای اعتبار

4 . ویزای تایپ C  ایتالیا دارای اعتبار به غیر از ویزای صرفا توریستی

5. مسافران بصورت ترانزیت بین المللی هوایی

کلیه مسافران بالای 2 سال در پروازهای ورودی به ایتالیا می بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR  در محدوده 48 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تایید شده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

شایان ذکر است مسافران می بایست قبل از پرواز فرم های مربوطه را تکمیل نموده و به همراه داشته باشند . پس از ورود به ایتالیا مسافران می بایست به مدت 10 روز در محل سکونت ، خود را قرنطینه خانگی نمایند. همچنین ورود هر گونه بار دستی به صورت ترولی یا چرخدار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفا می توانند فقط به تعداد یک کوله پشتی و یا یک ساک دستی جهت بار همراه به داخل کابین استفاده نمایند . استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه الزامی می باشد. #راه_و_رسم_سفر

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی