ویزای هند

" مدارک مورد نیاز ویزای هند "

 

هند، کشور رنگ ها و معابد و ادیان است. داستان‌هایی که از آیین‌ها و مراسمات و اعتقادات مردم هند شنیده‌ایم، همگی عاملی محرک برای ترغیب گردشگران است. آن‌هایی که عاشق سفر هستند، هند را به عنوان یکی از اولین مقاصد سفرهای خارجی خود انتخاب می‌کنند و تلاش می‌کنند زمانی در این کشور حضور داشته باشند که جشن هولی یا جشن‌ رنگ‌ برگزار می‌شود.

تمام ایرانیانی که می‌خواهند به هند سفر کنند باید ویزای هند را داشته باشند. شرایط دریافت ویزای هند برای شهروندان کشورهای مختلف متفاوت است. برای آگاهی از هزینه، مدارک و مدت زمان صدور ویزای هند با آژانس راه و رسم سفر همراه باشید.

 

ویزای توریستی هند

برای کسانی که قصد تجربه سفرهایی هیجان‌انگیز و جذاب را دارند، هند می‌تواند بهترین انتخاب باشد. اکثر کسانی که برای دریافت ویزای هند اقدام می‌کنند، هدف ‌شان یک دوره سفر توریستی به هند است. شما برای اخذ ویزای توریستی هند راه سختی در پیش ندارید و به راحتی می‌توانید موفق به اخذ ویزای این کشور شوید.

 

نحوه اقدام ویزای هند

یکی از راه های دریافت ويزای هند، ارسال درخواست ویزا به آژانس های مسافرتی می باشد که بعد از ارائه مدارک مورد نیاز به مسئول ویزای هند، آژانس گردشگری مدارک را به سفارت هند ارسال میکند و پس از تایید مدارک در سفارت، آژانس اقدام کننده برای شما وقت انگشت نگاری در سفارت هند را هماهنگ می کند و باید در زمان مشخص برای انگشت نگاری به سفارت هند بروید.

 

مدارک لازم برای اخذ ویزای هند

_ اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

_ فرم پر شده جهت اطلاعات شخصی مسافر

_ 2 قطعه عکس رنگی 5*5 تمام رخ، جدید (با پاسپورت یکی نباشد.)

_ کپی تمام صفحات شناسنامه

_ کپی کارت ملی پشت و رو

 

هزینه اخذ ویزا هند

مبلغ 150 دلار هر نفر می باشد.

 

مدت زمان اعتبار و صدور ویزای هند

مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزا 7 تا 10 روز کاری می باشد و تا مدت زمان 90 روز معتبر هستند.

ویزای هند برای ایرانیان، به صورت لیبل در پاسپورت صادر می‌شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش راه و رسم سفر در شرکت تماس حاصل نمایید.

021-45246