هتل هیلتون اس ای آنکارا | hilton sa Hotel ankara

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرپوشیده
آدرس:

 Tahran Caddesi No:12, 06700 Ankara, Turkey

توضیحات:

Hilton SA Ankara

آنکارا دومین شهر بزرگ و پایتخت ترکیه است که مرکز سیاسی و تجاری در این کشور محسوب می شود. خیلی از گردشگران و افراد با اهداف کاری در طول سال به این شهر سفر می کنند. هتل های فراوانی در این شهر برای اقامت وجود دارد که از معروف ترین و آنها می توان به هتل 5 ستاره هیلتون اس ای (Hilton SA Ankara) اشاره کرد. این هتل در منطقه شلوغ از شهر آنکارا ساخته شده است که مسافران تور آنکارا می توانند با اقامت در آن با 5 دقیقه قدم زدن به مرکز خرید کاروم (Karum) و خیابان شناخته شده Tunali Hilmi  دسترسی پیدا کنند.

هتل 5 ستاره هیلتون اس ای (Hilton SA Ankara) دارای 315 اتاق می باشد که تمامی آنها جهز به سیستم تهویه هوا و دارای حمام اختصاصی با سینک سنگ مرمر، تلویزیون و مینی بار هستند و همچنین میز کار و صندلی ارگونومیک و همچنین فضای نشیمن، چیدمان شده اند. البته این هتل در سال 2017 میلادی مورد بازسازی قرار گرفت و مطابق با استانداردهای جهان و بهترین تجهیزات می باشد. هتل 5 ستاره هیلتون اس ای (Hilton SA Ankara) از امکانات مختلفی برخوردار می باشد که از مهمترین آنها می توان به استخر سرپوشیده، مرکز سلامتی و خدمات درمانی، مرکز اسپا و سالن ورزشی و ... اشاره کرد.

هتل 5 ستاره هیلتون اس ای آنکارا Hilton SA Ankara در منطقه ای پر جنب و جوش از شهر آنکارا و با فاصله 5 دقیقه پیاده روی از مرکز خرید کاروم Karum و خیابان معروف Tunali Hilmi قرار دارد. هتل یک استخر سرپوشیده و یک مرکز سلامتی با ارائه انواع خدمات درمانی را به مسافران تور آنکارا ارائه می دهد. مسافران تور آنکارا می توانند با رفتن به  رستوران GreenHouse این هتل 5 ستاره انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو کنند و همچنین صبحانه را  بصورت بوفه میل کنند.

برای آشنایی با سایر هتل های آنکارا و جاذبه های گردشگری آن همراه با آژانس راه و رسم سفر باشید.