هتل گرین نیچر دیاموند مارماریس | green nature diamond Hotel marmaris

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس:  Siteler Mah Cumhuriyet Bulvarı 32. Sokak No/9, 48700 Marmaris, Turkey
توضیحات:

Green Nature Diamond Marmaris

در شهر مارماریس به دلیل توریستی بودن آن تعداد زیادی هتل ساخته شده است که متناسب با هر سلیقه ای می باشند. یکی از معروف ترین آنها هتل گرین نیچر دیاموند نام دارد که جزو هتل های 5 ستاره این شهرمی باشد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر آژانس مسافرتی راه و رسم سفر را همراهی کنید.

هتل گرین نیچر دیاموند مارماریس (Green Nature Diamond) در طول سال مورد انتخاب خیلی از مسافران تور مارماریس می باشد که با امکانات و خدمات عالی که ارائه می دهد توانسه رضایت بسیاری از آنها را جذب کند. از ویژگی های قابل توجه این هتل 5 ستاره زیبا، برخورداری از ساحل اختصاصی و همچنین داشتن استخرهای سرپوشیده و روباز است که با همه امکانات رفاهی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. هتل 5 ستاره گرین نیچر دیاموند مارماریس (Green Nature Diamond) 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد و هر زمانی که می رسند با انتخاب اتاق خود می توانند اقامت کنند. در رستوران این هتل صبحانه، نهار و شام به شکل بوفه سرو می شوند و انواع اسنک ها، نوشیدنی ها، چای و قهوه نیز در وعده های بین غذایی، برای میهمانان تدارک دیده شده است. از دیگر امکانات که در هتل 5 ستاره گرین نیچر دیاموند مارماریس (Green Nature Diamond)

 وجود دارد می توان به بیلیارد، تنیس روی میز، اسکواش و دارت ، زمین بازی مجهز و امن ، بازیهای آبی اشاره کرد. این هتل دارای 639 اتاق می باشد که مجهز به  تلویزیون، مینی بار، حمام و سشوار می باشند.