هتل صدرا مشهد | sadra Hotel mashhad

مشهد
angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور کافی شاپ
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی سرویس اسلامی
توضیحات:

هتل های صدرا با استعانت از حق تعالی، به یُمن وجود پر برکت حضرت شمس الشموس و انیس النفوس، علی ابن موسی الرضا(ع)، فعالیت خود را در سال 1372 آغاز نمود تا بدین سان به حضور در جمع خادمین بارگاه قدس رضوی افتخار کند و گامی کوچک در مسیر خدمت رسانی به زائران و مجاوران آن حضرت بردارد.

در لحظات میزبانی غرورانگیرمان از شما میهمانان ارجمند، امیدواریم که با بهره مندی از امکانات مدرن و متمایز گروه هتل های صدرا و به کارگیری نیروهای کارآزموده و با دانش فنی بالا، غبار خستگی سفرتان را محو کنیم و لذت دریافت خدمات با کیفیت هتلی را در محیطی امن، زیبا و صمیمی، با اقامت تان همراه نماییم.

این مجموعه بزرگ مراکز اقامتی متنوعی از جمله: هتل صدرا، هتل فجر، هتل آپارتمان رواق، هتل آپارتمان ایوان، حسینیه و زائرسرای الزهرا(س) را در اختیار دارد. مراکزی که با فاصله میانگین 500 متر تا حرم مطهر حضرت الرضا(ع) – از سمت خیابان تهران – در تمام طول سال آماده پذیرش مسافران گرانقدر است.


امکانات

میهمانان گروه هتل های صدرا می توانند در طی مدت اقامت خود از امکاناتی نظیر کافی شاپ، لاندری، رستوران، اینترنت پرسرعت رایگان و... استفاده نمایند.

واحد کافی شاپ؛ با عرضه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک و شیرینی، خوراکی و تنقلات به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است.

واحد شربت خانه سنتی؛ انواع نوشیدنی ها، دمنوش¬ها و شربت¬های اصیل ایرانی را سرو می کند.

واحد لاندری؛ شست شوی لباس میهمانان ما در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن را به انجام می رساند.

اینترنت پر سرعت رایگان؛ درتمامی نقاط هتل ها قابل دسترس است و میهمانان ما می توانند با استفاده از لب تاپ، تبلت و تلفن همراه خود از آن استفاده نمایند.


اتاق ها

  • اتاق سینگل : در این اتاق ها یک تخت سینگل قرار دارد و به حمام و سرویس بهداشتی فرنگی / ایرانی مجهز است.
  • اتاق دبل : این اتاق ها را می توان در قالب یک تخت دبل یا دو تخت سینگل(توئین) در اختیار میهمانان عزیز قرار داد. همچنین دارای حمام و سرویس بهداشتی فرنگی / ایرانی است.
  • اتاق های تریپل : اتاق های تریپل به دو صورت سه تخت سینگل (جدا ازهم) یا یک تخت دبل و یک تخت سینگل در اختیار میهمانان عزیز قرار می گیرد. آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی نیز از دیگر امکانات آن است.
  • آپارتمان یک خوابه : آپارتمان های یک خوابه شامل یک اتاق خواب به همراه یک تخت دبل است. در فضای پذیرایی آن نیز یک تخت دبل قرار گرفته و می تواند تا 4 نفر ظرفیت پذیرایی داشته باشد. این واحدها نیز دارای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی / ایرانی هستند.
  • آپارتمان دو خوابه : آپارتمان های دو خوابه شامل دو اتاق خواب به همراه یک تخت دبل و اتاق دیگر آن دارای دو تخت سینگل است و ظرفیت پذیرایی تا 5 نفر را داراست. آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات این واحد هاست.