کلیسای سن آنتونیو دلا فلوریدا مادرید

Church of San Antonio della Florida

یکی از شهرهای مهم و محبوب اسپانیا که بین مسافران تور اسپانیا طرفداران زیادی دارد، مادرید است که کلان شهری مدرن می باشد و در آن جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد. گردشگران و علاقه مندان به تور اسپانیا می توانند در شهر مادرید به معنای واقعی ، اسپانیا را مشاهده کنند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری مادرید به نام کلیسای سَن آنتونیو دِلا فلوریدا بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

کلیسای سَن آنتونیو دِلا فلوریدا یکی از معروف ترین و تاریخی ترین کلیساهای شهر مادرید می باشد، در سال 1792 به دستور کارلوس چهارم و توسط معمار ایتالیایی به نام فیلیپو فونتانا ساخته شده است. توریست ها و گردشگران تور اروپا روی دیوارها و سقف این کلیسا میتوانند نقاشی های بسیار زیبایی را تماشا کنند که از بهترین آثار این معماری ایتالیایی نام برده می شوند. این نقاشی های نشان دهنده داستان پسر جوانی می باشد که بوسیله پدرش کشته شده و سن آنتونیو در نتیجه یک معجزه پسر را از قبر بیرون آورده تا داستان مرگش را در مقابل دیدمان مردم شهادت دهد.

این کلیسا یکی از جذاب ترین دیدنی های شهر مادرید بوده که در طی سالهایی طولانی اهمیت بسیاری داشته و همینطور مکان برگزاری جشن ها و مراسم های مذهبی می باشد. این مکان زیارتی به خاطر نقاشی های داخلی هنرمند معروف فرانسیسکو گویا و فیلیپو فونتانا، یکی از بهترین جاذبه های شهر بین توریست ها و گردشگران تور اسپانیا است. این نقاشی های محوطه داخلی کلیسا نشان دهنده یک معجزه باور نکردنی بوده که در ادامه درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد. امروزه این کلیسا یک مکان یادمانی ملی در مادرید بوده اما دیگر داخل ان مراسمات مذهبی برگزار نمی کنند، تنها جشنواره سالانه برای بزرگداشت سنت آنتونی در آن برگزار می شود.

اگر قصد سفر به مادرید را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور مادرید یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.