برج ساعت آنتالیا

Clock Tower Antalya

سواحل آنتالیا بسیار مشهور و جزء مناطق توریست پذیر هستند  که دارای امکانات گردشگری بسیار فراوانی نیز می باشند. بهترین خدمات تفریحی و اقامتی در ترکیه را می توان در جاذبه های گردشگری آنتالیا به وضوح دید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا، به نام برج ساعت بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

بناهای تاریخی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا هستند از جمله آنتالیا قدیم، کلیچی یک قسمت از منطقه تاریخی است که در آنتالیای امروز واقع شده است. کالیچی در حقیقت شهری است که از دوران روم باستان باقی مانده است که  بعد از روم قدیم این شهر به دوران سلجوقیان و نیز بعد از آن در دوران عثمانی دچار تغییرات شد.

برج ساعت در قسمت ورودی شهر قدیم و در قلب آنتالیا واقع شده است که نشانی از آنتالیای قدیم محسوب می شود و نزدیک به مسجد Yivli Minaret می باشد. در اطراف این برج پارک، رستوران  و کافه قرار گرفته است که گردشگران و مسافران تور ترکیه می توانند بعد از بازدید چیزی میل کنند و کمی استراحت کنند. برج ساعت آخرین اثر به جا مانده از برجهای هشتگانه آنتالیای قدیم می باشد که در سالهای گذشته اطراف این شهر وجود داشتند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این برج، سازه، پرچم، ساعت و چند سنگ نوشته باستانی آن می باشد و تنها اثر از 80 ساعتی می باشد که بر دیوارهای باستانی نصب شده بود.

ارتفاع برج ساعت آنتالیا 14 متر می باشد که از یک پلان مربعی ساخته شده است که از سنگهای قطعه قطعه شده ساخته شده است. شب برج ساعت دارای نورپردازی خیلی زیبایی است که یک مکان عالی برای عکس گرفتن گردشگران و مسافران تور آنتالیا می باشد و جزو مکان های توریستی آنتالیا حساب می شود. بیشتر مواقع بازیدکنندگان بعد از برج ساعت از دروازه هادریان و موزه آنتالیا نیز دیدن می کنند.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور آنتالیا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.