منطقه بلک آنتالیا

Belek area of Antalya

سواحل آنتالیا بسیار مشهور و جزء مناطق توریست پذیر هستند  که دارای امکانات گردشگری بسیار فراوانی نیز می باشند. بهترین خدمات تفریحی و اقامتی در ترکیه را می توان در جاذبه های گردشگری آنتالیا به وضوح دید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا، به نام منطقه بلک بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

منطقه بلک به نوعی یکی از زیباترین شهرهای توریستی آنتالیا شناخته می شود که تا آنتالیا فاصله چندان زیادی ندارد و این شهر ساحلی مکانی عالی و منحصر به فرد برای تجربه تفریحات آبی می باشد و البته بهترین زمین های گلف ترکیه در این منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته است و همین موضوع بعلاوه تفریحات آنتالیا باعث شده است که بسیار مورد توجه گردشگران زیادی قرار بگیرد.

امروزه در منطقه بلک 47 هتل و مرکز تفریحی و گردشگری متنوع و مهمتر مرکز گلف 5 ستاره تعبیه شده است که تعداد تخت های منطقه بلک در مجموع بالغ بر 45/000 تخت ، 10 عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن ، 2 زمین گلف در بهترین مکان نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت هستند که بعد از اتمام این دو زمین تعداد خوشبختانه تخت های منطقه بلک به 500/47  تخت خواهد رسید و در ضمن تفریحات به اینجا ختم نمی شود چرا که این منطقه 50 زمین فوتبال ، 200 زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای و عالی می باشد که نباید این ها را از دست ندهید .

در منطقه بلک سالن های به منظور برگزاری کنفرانس با تمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها و برگزاری هر نوع مراسمی اعم از جشن و عروسی موجود می باشد و اینکه مسئولین در منطقه بلک با توجه به اهمیت صنعت توریسم به زیبایی و منحصر به فرد بودن این منطقه اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران در خصوص این نوع توریسم با احداث زیر ساخت های توریسم سلامتی و زیبایی در منطقه بلک این نقطه از کشور ترکیه را بهترین مکان برای توریسم تبدیل کردند و جالب است بدانید که منطقه بلک تنها منطقه توریستی نیست ، در ضمن اینجا جاذبه های فراوان طبیعی هم زیاد دارد که زبانزد خاص و عام شده است و مهم است بدانید که در بلک 574 گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده که 29 گونه گیاهی موجود در بلک تنها در ترکیه و 1 گونه گیاهی در دنیا فقط در بلک وجود دارد.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور آنتالیا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.