منطقه لارا آنتالیا

Lara area of Antalya

سواحل آنتالیا بسیار مشهور و جزء مناطق توریست پذیر هستند  که دارای امکانات گردشگری بسیار فراوانی نیز می باشند. بهترین خدمات تفریحی و اقامتی در ترکیه را می توان در جاذبه های گردشگری آنتالیا به وضوح دید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا، به نام منطقه لارا بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

منطقه لارا یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین مناطق توریستی برای استراحت و اقامت گردشگرانی که راهی تور آنتالیا هستند؛ تبدیل شده و ضمنا منطقه لارا، تنها با 6 کیلومتر فاصله در شرق شهر آنتالیا واقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد که برای ریلکس کردن و چند صباحی آرامش بهترین گزینه است .

در منطقه لارا، ساحل لارا بهترین گزینه برای تفریحات شماست چرا که یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیا هم به حساب می آید ، ضمنا بیشتر هتل ‌های شهر هم در همین منطقه قرار گرفته اند

این منطقه دوست داشتنی پر است از امکانات جدید و شگفت انگیزی همچون : انواع پلاژها ، رستوران ها و کافه ها ، مراکز تفریحی متنوع ، صندلی های ساحلی به همراه چتر ، امکانات قایق سواری و ... که همگی در اختیار شما بازدید کنندگان و مسافران عزیز می باشد. ساحل لارا با مساحتی در حدود 1800000 متر مربع یکی از بزرگترین تفرجگاه های آنتالیا نیز به شمار می رود که دارای 11 باشگاه ، 4 رستوران ، 4 کافه ، 2 زمین فوتبال ، یک پارک عجایب ، محوطه ای برای والیبال ساحلی ، ورزش های آبی مهیج ، اسکیت و فوتبال ساحلی و ... تنها بخشی از امکانات ساحل لارا می باشد.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور آنتالیا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.