غار کوکاین آنتالیا

Kocain Cave Antalya

سواحل آنتالیا بسیار مشهور و جزء مناطق توریست پذیر هستند  که دارای امکانات گردشگری بسیار فراوانی نیز می باشند. بهترین خدمات تفریحی و اقامتی در ترکیه را می توان در جاذبه های گردشگری آنتالیا به وضوح دید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا، به نام غار کوکاین بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

غار کوکاین برای نخستین بار به وسیله فردی ه نام K. Kökten کشف شد و تحقیقات او نشان داده که در زمان های ماقبل تاریخ انسان هایی در این غار زندگی کرده اند. غار کوکاین در اعماق کوهستان های شهر آنتالیا واقع شده است که 600 متر طول می باشد. یکی از مواردی که نشان می دهد در سالهای گدشته افرادی در این غار زندگی کرده اند وجود یک آب انبار بزرگ رومی در قسمت ورودی آن می باشد.

غار کوکاین دارای استالاگمیت‌های (چکیده‌ سنگ) خیلی بزرگی است که به شکل های عجیبی هستند. به گردشگران و مسافران تور آنتالیا که قصد بازدید از غار کوکاین را دارند، توصیه می شود که کفش‌های مناسب و مستحکم بپوشند و چراغ قوه نیز همراه خود داشته باشند، همچنین باید دقت کنند که کف این غار لغزنده است. آنتالیا شهری تاریخی است که دارای جاذبه‌های بی نظیری است که غار کوکاین می‌تواند در لیست مکان‌های دیدنی آن قرار گیرد.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور آنتالیا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.