پارک مینی سیتی آنتالیا

Antalya Mini City Park

سواحل آنتالیا بسیار مشهور و جزء مناطق توریست پذیر هستند  که دارای امکانات گردشگری بسیار فراوانی نیز می باشند. بهترین خدمات تفریحی و اقامتی در ترکیه را می توان در جاذبه های گردشگری آنتالیا به وضوح دید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا، به نام پارک مینی سیتی بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مینی سیتی (MiniCity) یک پارک مینیاتوری در شهر آنتالیا است که از 85  ماکت از بناهای تاریخی و دیدنی کشور ترکیه تشکیل شده است. این ماکت ها به اندازه ای خوب ساخته شده اند که با نمونه واقعی آنها تفاوتی ندارد. این ماکت هر کدام 25 برابر کوچکتر از اندازه اصلی که دارند ساخته شده اند. پارک مینی سیتی آنتالیا نزدیک به 50.000 مترمربع مساحت دارد و با ماکت های که در خود جای داده چند ساعتی توریستها و مسافران تور آنتالیا را سرگرم می کند. در حقیقت با راه رفتن در پارک مینی سیتی آنتالیا مانند این است که یک سفر کامل به دور کشور ترکیه داشته اید و با تاریخ آن آشنا خواهید شد.

مهمترین آثاری که ماکت های آنها را می توانید در این پارک مشاهده کنید مسجد ایاصوفیه، دروازه هادریان، معبد آرتمیس در افسوس، کوه چیمراه، مسجد ییولی مناره، پاموک کاله هیراپولیس و کلیسای سنت نیکولاس می باشد. این پارک از مکان های توریستی آنتالیا محسوب می شود و خانواده هایی که به همراه کودکان خود به این پارک می آیند از تماشای مساجد، کاخ‌ها و شگفتی‌های طبیعی ترکیه که در اندازه کوچکتری ساخته شده اند شگفت زده می شوند.  گردشگران و مسافران تور ترکیه با رفتن به ساحل کنتالتی در محله ارپسویو و بلوار دوملوپینار می توانند به پارک مینیاتوری مینی سیتی (MiniCity) دسترسی پیدا کنند.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور آنتالیا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.