برج تاریخی هیدیرلیک آنتالیا

Hydraulic Historic Tower

سواحل آنتالیا بسیار مشهور و جزء مناطق توریست پذیر هستند  که دارای امکانات گردشگری بسیار فراوانی نیز می باشند. بهترین خدمات تفریحی و اقامتی در ترکیه را می توان در جاذبه های گردشگری آنتالیا به وضوح دید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا، به نام برج هیدیرلیک بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

برج هیدیرلیک آنتالیا از بهترین مکان های تاریخی و فرهنگی کشور ترکیه می باشد. این برج دارای قدمت تاریخی فراوانی است و در حدود دو هزار سال پیش ساخته شده است. این برج در گذشته های دور، یک سازه دفاعی بوده است و سپس، به دلیل آن که به دریای مدیترانه نزدیک می باشد، از آن به عنوان یک فانوس دریایی نیز یاد شده است. در طول تاریخ دو هزار ساله این برج، گاهی به عنوان یک مقبره و گاهی به عنوان یک کلیسا کارایی داشته و شناخته شده است. این مکان به دلیل آن که از گذشته های بسیار دور ساخته شده و دارای تاریخ طولانی است، در طی سال ها به عنوان مکان های متفاوتی از آن استفاده شده است.

همان طور که گفته شد، این مکان در ابتدا یک سازه دفاعی  بوده و سپس به یک فانوس دریایی مبدل گشته است. گاهی نیز در طول تاریخ به عنوان مقبره و یا کلیسا از این برج استفاده شده است و اکنون، از آن به عنوان یک مکان بسیار مهم تاریخی و گردشگری استفاده می شود و هر ساله، تعداد زیادی از توریست های داخلی و خارجی را به سمت خود جذب می کند. این برج یکی از مکان های تاریخی کشور ترکیه است و برای اهالی آن کشور، از اهمیت بالایی برخوردار است.

این برج دارای زیبایی منحصر به فردی است و در اطراف آن یک باغ بسیار زیبا به همراه مقدار زیادی از بوته ها و گل ها وجود دارد که زیبایی این باغ را دو چندان کرده است. قدمت تاریخی این مکان، در حدود دو هزار سال است. هنگامی که در برج هیدیرلیک تور آنتالیا هستید و در حال تماشای فضای بیرونی رو بروی باغ می باشید، با یک منظره بسیار زیبا و دل انگیزی رو برو خواهید شد. این منظره شامل یک طبیعت بسیار زیبا و دریای مدیترانه می شود. به دلیل آن که فضای بیرونی این برج را با نور های طلایی تزئین کرده اند، در هنگام شب، زیبایی فضای اطراف این برج چند برابر شده است و منظره زیبا و تماشایی از خود به جا گذاشته است.

برای دیدن این منظره، شما باید از در شرقی برج، وارد آن شوید و از طریق پلکان باریک موجود در برج، به سمت بالا بروید و سپس از در یک اتاق کوچک، به بالای برج برسید پس از آن یک پرچم با رنگ سرخ که متعلق به کشور ترکیه است را مشاهده نمایید. وقتی شما به این نقطه رسیدید، با رفتن به سمت جلو به اندازه چند قدم، با منظره زیبای رو به روی آن که همان دریای مدیترانه و طبیعت زیبای آن می باشد، رو برو خواهید شد. مکانی که شما اکنون ایستاده اید، همان جایی است که در گذشته سربازان رومی ایستاده بودند.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور آنتالیا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.