شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا

Aktur Luna Park Antalya

سواحل آنتالیا بسیار مشهور و جزء مناطق توریست پذیر هستند  که دارای امکانات گردشگری بسیار فراوانی نیز می باشند. بهترین خدمات تفریحی و اقامتی در ترکیه را می توان در جاذبه های گردشگری آنتالیا به وضوح دید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا، به نام شهربازی اکتور لونا پارک بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

شهربازی اکتور لوناپارک از مکان های تفریحی در شهر آنتالیا است که هیچ محدوده سنی هم ندارد و مسافران تور آنتالیا می توانند در این مکان لحظاتی شاد را تجربه کنند و از جاذبه های توریستی آنتالیا محسوب می شود. وسایل بازی که در این شهربازی وجود دارد بسیار متفاوت است و برای هر سنی مناسب می باشد. شهربازی اکتور لونا پارک در سال 1991 میلادی احداث شد که سرانجام در سال 1997 افتتاح شد و شعاری که انتخاب کردن " بهترین شهربازی آنتالیا" بود و تا به امروز هم خیلی قوی فعالیت خود را ادامه داده است.

در این شهربازی چند بخش جالب و هیجان انگیز گوناگونی وجود داد که می توان به سینما 5 بعدی، چرخ و فلک و سرسره های بزرگ، سرزمین عجایب و بازی های کامپیوتری و  ... اشاره کرد. شهربازی اکتور لوناپارکیک فضای امن و راحت برای تفریح خانواده ها در کنار هم می باشد که در آن می توانند چند ساعتی را خوش بگذرانند و لذت ببرند. ساعت کاری این مجموعه ساعت 10 صبح می شود و تا ساعت 12 شب برای مراجعه کنندگان باز می باشد.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور آنتالیا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.