شهربازی دنیای برف آنتالیا

Snow World Amusement Park

سواحل آنتالیا بسیار مشهور و جزء مناطق توریست پذیر هستند  که دارای امکانات گردشگری بسیار فراوانی نیز می باشند. بهترین خدمات تفریحی و اقامتی در ترکیه را می توان در جاذبه های گردشگری آنتالیا به وضوح دید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا، به نام شهربازی دنیای برف بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

شهربازی دنیای برف یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا است که مخصوص افرادی است که عاشق برف هستند، در این شهربازی خانه ، وسایل بازی و سرسره وجود دارد که همه آنها از جنس برف و یخ هستند. شهربازی دنیای برف در آنتالیا می تواند برای شما و افراد خانواده یتان جالب و خاطره انگیز باشد.

جالب است بدانید که در شهربازی دنیای برف آنتالیا در ترکیه کودکان تنهایی نمی توانند وارد شوند و حتما باید یک بزرگتر همراه آنها باشد. فرق عجیبی که شهر بازی دنیای برف با دیگر شهربازی ها دارد نوع پوششی آن است چرا که همه افرادی که در این مجموعه هستند، لباس های گرم، و کت و کلاه دارند و سر بسته بودن شهربازی دنیای برف نتوانسته کیفیت سرمای آن را کاهش دهد چون سازندگان این مجموعه خیلی خوب یک تهویه مناسب برای شهربازی دنیای برف فراهم کرده اند.

سرسره هایی مانند سرسره پرشیب از جنس برف ، سرسره تیوپ، خانه ی عروسکی و آکواریوم یخی، دیدن مجسمه برفی هایی که موجود است از جمله تفریحات شهربازی دنیای برف آنتالیا است و به یک جاذبه های گردشگری آنتالیا تبدیل گشته است.

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور آنتالیا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.