مرکز خرید جواهیر استانبول

Cevahir Shopping Center

در سفر به استانبول با برنامه‌ ریزی دقیق و مناسب و اطلاع از آدرس مراکز خرید و امکانات و خدمات هر یک از آن‌ها، می‌توانید با توجه به محل اقامت خود بهترین مرکز تجاری را برای خرید انتخاب کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید استانبول به نام مرکز خرید جواهیر بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید جواهیر معروف‌ترین پاساژ در منطقه شیشلی استانبول است که فاصله بسیار کوتاهی تا میدان تقسیم دارد. از طرفی این مرکز خرید روبه‌روی ایستگاه مترو شیشلی قرار گرفته و به همین دلیل دسترسی به آن بسیار راحت است. این مرکز خرید در ۶ طبقه فروشگاه‌های متنوعی دارد و  از پاساژهای گران در استانبول به حساب می‌آید.

در مرکز خرید جواهیر نیز برندهای معتبر جهان و ترکیه به چشم می‌خورند. در این پاساژ سالن‌های نمایش، اتاق بازی کودکان و مراکز تفریحی و فرهنگی تعبیه کرده‌اند که بر جاذبه‌های این پاساژ افزوده‌ است. منطقه شیشلی یکی از پرترددترین مناطق استانبول به شمار می‌رود که رستوران‌ها و کافه‌های زیادی دارد. در بازدید از پاساژ جواهیر می‌توانید زمانی را نیز به بازدید از منطقه شیشلی اختصاص دهید.

مرکز خرید جواهیر در بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید از لحاظ مساحت به شمار می رفت. در این ۶ طبقه از مرکز خرید جواهیر حدود ۲۴۳ فروشگاه، ۴۸ رستوران و یک پارکینک وجود دارد که می توانید بهترین برندهای شاخص جهان را در آن تهیه کنید.

از جمله برندهای مطرح مرکز خرید جواهیر در استانبول دوروتی پرکینز، آدیداس، زارا، بنتون، ریباک، آلدو و … هستند.

مرکز خرید جواهیر به اندازه ای بزرگ است که یک مجموعه تفریحی سرپوشیده داخل خود دارد. این مجموعه تفریحی از 12 سالن سینما و یک سینما مخصوص کودکان، سالن تئاتر، شهربازی و همچنین 34 رستوران و فست فود تشکیل شده است که آن را تبدیل به یک مکان گردشگری در استانبول کرده است. یکی از ویژگی های جالب و دیدنی مرکز خرید جواهیر وجود سقف شیشه اس آن است که 2500 مترمربع می باشد و همچنین دارای دومین ساعت بزرگ دنیا می باشد که ارتفاع آن به 3 متر می رسد.

آدرس مرکز خرید جواهیر:

مرکز خرید جواهیر، همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است.

Address: No. 22, Biokdere St., Central Neighborhood, işli District, Istanbul, Turkey

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.