مرکز خرید کمتار پنانگ

Komtar Shopping Mall Penang

در جزیره پنانگ مراکز خرید متعددی وجود دارد که در این مطلب آژانس راه و رسم سفر قصد دارد در میان آنها به معرفی مرکز خرید کمتار بپردازد، که از کاملاً برای توریستها و علاقه مندان به تور مالزی شناخته شده می باشد. پنانگ یکی از شهرهای گردشگری در کشور مالزی می باشد و از قطب های گردشگری جنوب شرق آسیا می باشد که در سال مورد بازدید خیلی از گردشگران قرار می گیرد. مرکز خرید کمتار از مکان های گردشگری پنانگ ایت که پیشنهاد می شود هنگام سفر خود به این جزیره حتما سری به آن بزنید.

مرکزخرید-کمتار-پنانگ

مرکز خرید کمتار، یک نشان در جزیره پنانگ است کهیک مکان شناخته شده و نمایان برای گردشگران و افرادی که به دنبال جرج تاون هستند، برگزیده شده است. مرکز خرید کمتار از بوتیک های محلی تشکیل شده است و برای اشخاصی که دنبال مد روز و فشن هستند از لحاظ قیمت بسیار مناسب می باشد. در این مجموعه تعداد زیادی فروشگاه و مغازه های الکترونیکی و کالاهای دیجیتال وجود دارد. برای افراد علاقه مند نیز این امکان وجود دارد که گوشی ها ، کامپیوترها و تبلت های مورد نظرشان را بیابند و خریداری کنند.

مرکزخرید-کمتار-پنانگ-مالزی

مرکز خرید کمتار در  ساختمانی قرار دارد که دارای 65 طبقه می باشد و در محل خیابان پنانگ و خیابان مجله به هم وصل شده است. مرکز خرید کمتار در طبقه های پایینی این ساختمان قرار گرفته است. در این ساختمان سکوی تماشایی وجود دارد که در طبقه 58 آن ساخته شده است و بازدیدکنندگان می توانید چشم انداز زیبایی از جزیره را مشاهده کنند.

کمتار-پنانگ-مالزی