مرکز خرید گورنی پاراگُن پنانگ

Gurney Paragon Penang

کشور مالزی از جزایر زیادی تشکیل شده است که یکی از معروف ترین آنها جزیره پنانگ می باشد.این جزیره از مکان های دیدنی و جذاب فراوانی برخوردار است و مقصد اکثر توریستها و علاقه مندان به تور مالزی شده است. خیلی از مسافران به غیر از دیدن جاذبه های گردشگری پنانگ برای خرید کرده نیز به این جزیره سفر می کنند. مراکز خرید متعددی در پنانگ وجود دارد به عنوان مثال می توان مرکز خرید گورنی پاراگُن را نام برد. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر را دنبال کنید تا اطلاعات بییشتری از این مجموعه به دست آورید.

گورنی-پاراگُن-پنانگ

گورنی پاراگُن، از مراکز خرید معروف در پنانگ می باشد که در 9 طبقه ساخته شده است و منظره ای دارد که مشرف به دریا می باشد. مرکزخرید گورنی پاراگُن پنانگ مجموع برگزیده شده از روند مد دنیا می باشد که یکی از علت های مهم در نظر گردشگران و مردمان منطقه است که آنها را به سمت خود می کشاند. این مجموعه بزرگ از 40 مغازه و فروشگاه مد شیک تشکیل شده است که در طبقه های اول و دوم آن قرار دارند.  یکی از ویژگی های مرکز خرید گورنی پاراگُن نزدیک بودن به آن مرکز خرید گورنی پلازا می باشد که تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

مرکز-خرید-گورنی-پاراگُن-پنانگ-مالزی

در مرکز خرید گورنی پاراگُن پنانگ 30 رستوران وجود داردو می توان با نماهای نقاشی شده زیبا آنرا مشاهده کرد. مرکز خرید گورنی پاراگُن دارای طراحی بسیار زیبا می باشد و ساخت ساختمان و فروشگاه ها و رستوران های آن خیلی خاص می باشد و سبب شده تا توجه خیلی از گردشگران و مسافران تور مالزی را به خود جذب کند و مورد بازدید قرار بگیرد. این مرکز خرید یکی از مکان های گردشگری پنانگ محسوب می شود.

مرکز-خرید-گورنی-پاراگُن-پنانگ