منطقه تانجونگ بونگاه پنانگ

Tanjung Bungah Penang

پنانگ، نام یکی از جزیره هایی است که در شکور مالزی قرار دارد به خاطر طبیعت زیبا و مکان های دیدنی و تفریحی که دارد در میان گردشگران و علاقه مندان تور مالزی محبوبیت ویژه ای دارد و هر روز به تعداد بازدیدکنندگان آن افزوده می شود. در این مطلب مبان جاذبه های گردشگری پنانگ، قصد داریم شما را منطقه تانجونگ بونگاه این جزیره آشنا کنیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه آژانس راه و رسم سفر باشید.

منطقه-تانجونگ-بونگاه-پنانگ

تانجونگ بونگاه از مناطق دیدنی و جذاب است که در شهر پنانگ واقع شده است و در محله جرج تاون قرار گرفته است. تانجونگ بونگاه در امتداد ساحل شمالی جزیره پنانگمی باشد که میان باتو فرینگی و تانجونگ توکنگ است و نزدیک به 6.5 کیلومتر از شمال غرب جرج تاون فاصله دارد. منطقه تانجونگ بونگاه پنانگ به دلیل وجود هتل و محل هایی برای اقامت و استراحت مسافران در ساحل مشهور می باشد و طرفداران زیادی دارد و به مسافران تور پنانگ پیشنهاد می شود هنگام سفر خود از این منطقه زیبا دیدن کنند.

منطقه تانجونگ بونگاه در گذشته یک  دهکده برای ماهیگیران مالایی و چینی بوده است، همچنین در دهه 1950 مقصدی برای سفرهای ساحلی مردم محلی و گردشگران خارجی بوده است . از جاذبه هایی که در این منطقه قرار گرفته اند برای نمونه می توان به مراکز خرید متعدد، دو مدرسه بین المللی و یک مسجد شناور اشاره کرد.این مسجد در سال 2005 میلادی ساخته شد. متاسفانه در سال 2004 میلادی منطقه تانجونگ بونگاه بر اثر سونامی اقیانوس هند خیلی آسیب به آن وارد شد.

منطقه-تانجونگ-بونگاه-پنانگ-مالزی