ساحل میمون پنانگ

Monkey Beach penang

برای کسانی که می خواهند به صورت گروهی به مسافرت بروند جزیره پنانگ می تواند یک انتخاب خوبی باشد. این مکان برای افرادی که دنبال جایی برای آرامش و تفریح هستند بسیار مناسب است. جاذبه های گردشگری پنانگ زیاد است و با امکانات تفریحی و سرگرمی که برای مسافران خود فراهم کرده سبب شده تا هر روز به تعداد بازدیدکنندگان آن افزوده شود. در این بخش آژانس راه و رسم سفر قصد دارد تا به معرفی یکی از مکان های دیدنی پنانگ به نام ساحل میمون بپردازد، برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

ساحل-میمون-پنانگ-مالزی

ساحل میمون با آب های زلال خود و همچنین شن های سفیدی که دارد نظر هر فردی را به خود جذب می کند و از ساحل های پاکیزه و شلوغ در جزیره پنانگ می باشد. ساحل میمون در قسمت شمال غربی این جزیره قرار دارد که به پارک ملی پنانگ نیز نزدیک می باشد. این ساحل با چشم انداز زیبا و طبیعتی شگفت انگیزی که دارد سبب شده تا گردشگران و مسافران تور مالزی در آن حس آرامش را تجربه کنند و همچنین می توانند مشغول به ماهیگیری شوند.

ساحل-میمون-پنانگ

اگر می خواهید به ساحل میمون بروید ، میتواند از پارک ملی (Teluk Bahang) و یا ساحل باتو فرینگی با هزینه ارزان سوار قایق شوید و به آن دسترسی پیدا کنید. بد نیست بدانید که در این ساحل تعدا فراوانی میمون زندگی می کنند از همین جهت نام آن را ساحل میمون گذاشته اند. اطراف ساحل میمون جنگل های زیادی قرار دارد و تعداد زیادی گونه های حیوانی و پرندگان در آن قرار دارند، برای نمونه از مهمترین آنها می توان به سنجاب ها، لئون، خفاش های میوه ای، صدف ها و عقاب های سفید دریایی اشاره کرد.یکی از ویژگی های مثبت این ساحل ،میتوان به پیاده روی در محیط آن اشاره کرد که این پیاده روی حدود دو ساعت از وقت شما را خواهد گرفت.تقریبا در همه ی ایام سال ،ساحل میمون میزبان مسافران تور مالزی میباشد و یک مکان ایده آل برای شنا کردن می باشد.

ساحل-میمون