رستوران کن سوله بارسلونا

رستوران کن سوله (Can Sole)

شهر بارسلونا با جاذبه های دیدنی که دارد و امکانات رفاهی که برای مسافران فراهم کرده است، سالانه پذیرای تعداد بی شماری گردشگر و علاقه به تور اسپانیا می باشد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از رستوران های بارسلونا به نام کَن سُله بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

کن سوله یکی از بهترین رستوران های بارسلوناست در آن می‌توانید طعم اصیل پائیا را بپچشید. این رستوران نسبت به رستوران های دیگر بارسلونا مجلل‌تر بوده و پیشخدمت‌های دقیق و خوش برخوردی دارد.

منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و اسپانیایی است که از بین آن‌ها دو غذا از غذاهای خاص به شمار می‌روند، یکی پائیا به سبک های گوناگون و دیگری غذایی است که به نام قاشق مادربزرگ معروف است. این غذا از نخود، سوسیس، عدس، سیب‌زمینی، پیاز، تخم‌مرغ و پنیر تهیه می‌شود. قیمت غذاها حدود ۴۰ یورو هستند و تنها با کارت‌های اعتباری می‌توانید هزینه را پرداخت کنید.

در طبقه دوم رستوران سالن غذاخوری آرامی وجود دارد اما بهترین جا طبقه پایین است که همزمان می‌توانید داخل آشپزخانه را نیز تماشا کنید. رستوران کن سوله برای چشیدن طعم غذاهای محلی، موقعیت های خاص، قرارهای کاری و خانواده‌های همراه با کودک مناسب است.

امتیاز مسافران و گردشگران به رستوران کن سوله 4.5 از 5 است.

کیفیت غذا                    4 از 5

سرویس دهی                4 از 5

فضای رستوران            3.5 از 5

غذاهایی که در رستوران کن سوله سرو می شود:

غذاهای محلی، غذاهای دریایی، مدیترانه ای، اروپایی، اسپانیایی، کاتالان

ساعات کاری رستوران کن سوله:

یکشنبه         1 بعدازظهر تا 11 شب

دوشنبه          تعطیله

سه شنبه        1 بعدازظهر تا 11 شب

چهارشنبه      1 بعدازظهر تا 11 شب

پنجشنبه        1 بعدازظهر تا 11 شب

جمعه          1 بعدازظهر تا 11 شب

شنبه           1 بعذازظهر تا 11 شب

آدرس رستوران کن سوله:

Carrer de Sant Carles, 4, 08003 Barcelona, Spain

شماره تلفن رستوران کن سوله:

+34 932 21 50 12

مشاهده لوکیشن رستوران کن سوله

اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور بارسلونا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.