رستوران چهار گربه بارسلونا

کافه - رستوران چهار گربه (4Cats)

شهر بارسلونا با جاذبه های دیدنی که دارد و امکانات رفاهی که برای مسافران فراهم کرده است، سالانه پذیرای تعداد بی شماری گردشگر و علاقه به تور اسپانیا می باشد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از کافه - رستوران های بارسلونا به نام چهار گربه بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

کافه چهار گربه در سال ۱۸۹۷ در ساختمان معروف کازا مارتی ساخته شد. کیفیت غذاها بالا، سرویس‌دهی قابل قبول و فضا بسیار گرم و دلپذیر است. منوی رستوران شامل غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، اسپانیایی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است و هزینه ناهار و شام حدود ۳۵ یورو می‌شود. افراد برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانند به این مکان زیبا و قدیمی مراجعه کنند. حتی اگر قصد صرف غذا نداشتید می‌توانید با سفارش یک قهوه از فضای دلپذیر رستوران بهره‌مند شوید.

با استفاده از متروی Catalunya می‌توانید به راحتی به این کافه رستوران بروید. همچنین این مکان برای قرارهای رمانتیک، کاری، خانواده‌های همراه با کودک، گروه‌های پرجمعیت و موقعیت‌های خاص مناسب است.

امتیاز مسافران و گردشگران به کافه - رستوران چهار گربه 3.5 از 5 است.

کیفیت غذا                    3.5 از 5

سرویس دهی                3.5 از 5

فضای رستوران             4 از 5

غذاهایی که در کافه - رستوران چهار گربه سرو می شود:

غذاهای محلی، مدیترانه ای، اروپایی، اسپانیایی، کاتالان

ساعات کاری کافه - رستوران چهار گربه:

یکشنبه          8 صبح تا 12 ظهر

دوشنبه          8 صبح تا 12 ظهر

سه شنبه        8 صبح تا 12 ظهر

چهارشنبه       8 صبح تا 12 ظهر

پنجشنبه         8 صبح تا 12 ظهر

جمعه          8 صبح تا 12 ظهر

شنبه           8 صبح تا 12 ظهر

آدرس کافه - رستوران چهار گربه:

Carrer de Montsio, 3, 08002 Barcelona Spain

شماره تلفن کافه - رستوران چهار گربه:

+34 933 02 41 40

اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور بارسلونا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.