بندر المپیک بارسلونا

Barcelona Olympic Port

شهر بارسلونا با جاذبه های دیدنی که دارد و امکانات رفاهی که برای مسافران فراهم کرده است، سالانه پذیرای تعداد بی شماری گردشگر و علاقه به تور اسپانیا می باشد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری بارسلونا به نام بندر المپیک بارسلونا بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

بندر-المپیک-بارسلونا

بندر المپیک شهر بارسلونا، سال 1992 میلادی برای قسمتی از بازیهای المپیک احداٍث شد و چون در تصویر شهر تاثیر خوب گذاشته بود تبدیل به یکی پروژه های مهم ساختمانی در این شهر شد. این ناحیه که پیش از مسابقات المپیک مانند یک خرابه بود امروزه به یک مکان های دیدنی در شهر بارسلون می باشد.   

بخش مرکزی بندر المپیک تفریحگاهی ساحلی به شکل مربع می باشد که از دل مدیترانه بیرون آمده و سفیدیِ درخشان قایق‌ها و کشتی‌هایش چشم را نوازش می‌دهد. دو تا از ساختمانهای معروف بارسلونا نیز در کنار بندر می باشند. این برج‌ها یعنی «هتل آرتس» (Hotel Arts) و «مافره» (Mapfre) در واقع بخشی از دهکده المپیک بودند و برای اسکان ورزشکاران شرکت کننده ساخته شدند. امروزه این دو برج به عنوان ساختمانی اداری و هتل پنج ستاره لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرند. گردشگرانی که راه را گم کرده‌اند از این سازه‌ها برای پیدا کردن مسیر به راحتی کمک می‌گیرند.

اکثر مسافران تور بارسلونا که بندر المپیک می روند از سواحل زیبای آن لذت می برند. «بارسلونتا» که از ساحل های مشهور است از برج‌های دوقلو به قسمت جنوب کشیده شده است و برای افرادی که برای نخستین بار است مشاهده می کنند بسیار شگفت انگیز می باشد همچنین در بخش شمال باقی ساحل‌های بارسلونا وجود دارند. این سواحل از «نوا ایکاریا» (Nova Icaria) شروع شده و بعد از آن «بوگاتِی» (Bogatell) و «مار بِیا» (Mar Bella) را خواهید یافت. ساحل «یِوان» (Llevant) نیز جزو سواحل محبوب ساکنین اسپانیایی زبان شهر است.

خیابان مارینا (Marina) در میان دو برج شناخته شده این منطقه قرار دارد که به سمت کلیسای مشهور «ساگرادا فامیلیا» راه دارد. بندر المپیک بارسلون در فصل های گرم سال و درشب به دلیل وجود رستوران ها و کافه ها یکی از پرطرفدارترین منطقه ها برای زندگی شبانه است.

بندر-المپیک-بارسلونا-اسپانیا

اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور بارسلونا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.