مرکز خرید ال کرته اینگلس بارسلونا

El Corte Ingles Shopping Center

شهر بارسلونا با جاذبه های دیدنی که دارد و امکانات رفاهی که برای مسافران فراهم کرده است، سالانه پذیرای تعداد بی شماری گردشگر و علاقه به تور اسپانیا می باشد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید بارسلونا به نام ال کرته اینگلس بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

در میان مراکز خریدی بیشماری که در شهر بارسلونا وجود دارد، ال کرته اینگلس نام شناخته شده ای در میان آنها است و مورد توجه خیلی از مسافرهای تور اسپانیا می باشد . در این مرکز خرید می توانید هر چیزی را که می خواهید به راحتی تهیه کنید.

زمانی که وارد مرکز خرید ال کرته اینگلس بارسلونا می شوید از پوشاک گرفته تا کفش های زنانه، وسایل دیجیتال و اسباب بازی را می توانید مشاهده کنید. زمانی که به این مجموعه نگاه می کنید شاید بیشتر شکل یک مدرسه قدیمی بزرگ باشید،ولی درواقع باید گفت که یکی از مهمترین مراکز خرید در شهر بارسلونا است.

این مرکز خرید در 7 طبقه ساخته شده است که طبقه اول لوازم آرایشی ولباس زنانه ، طبقه دوم لباس مردانه و آژانس مسافرتی ، طبقه سوم کیف و لباس بچگانه و کفش ، طبقه چهارم لباس نوجوان ، طبقه پنجم مبلمان خانه و لوازم برقی ، طبقه ششم صوتی تصویری و طبقه هفتم دارای کتابخانه و فروشگاه های اسباب بازی است ال کرته اینگلس یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا و مراکز خرید اسپانیاست.

اين مرکز خريد کليه اجناس مورد نياز شما را خواهد داشت هرچند که اجناس بي­ ترديد ارزان نخواهد بود اما از کيفيت خوبي برخوردار است. در فصل حراج اجناس خوب با کيفيت مناسب و با قيمت عالي يافت مي­شود.

مرکزخرید-ال-کورت-اینگلز-بارسلونا-اسپانیا

آدرس مرکز خرید ال کرته اینگلس:

Address: Centro Comercial Meridiana, Avinguda Meridiana, 350-358

اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور بارسلونا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.