مرکز خرید لی لا دیاگونال بارسلونا

Lee La Diagonal Shopping Mall

مسافرانی که با تور اسپانیا به شهر بارسلونا سفر می کنند، می توانند علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی بارسلونا و تفریح، خرید هم انجام دهند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید بارسلونا به نام لی لا دیاگونالاگنوم بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید لی لا دیاگونال در سال ۱۹۹۳ بازگشایی شده و با مفهوم جدیدی که از این نام به معنی بلوک‌های ساختمان تعریف کرد، هنوز هم یک پیشگام محسوب می‌شود. مرکز خرید لیا (L’Illa) تلاش نمود تا از فضای داخلی بلوک‌ها استفاده کند. البته این ایده قبل‌تر هم در برخی ساختمان‌ها دیده شده بود. در سال ۲۰۰۶ بازسازی‌هایی صورت گرفت که شامل اضافه شدن چند رستوران کوچک، رستوران‌های ژاپنی و یک بازار میوه تازه به مجموعه شد.

این مرکز خرید تعداد زیادی مغازه‌ی مختلف پوشاک، باشگاه ورزشی، سینما، رستوران و کافی شاپ در خود جای داده است. علاوه‌بر این، پارکینگ مرکز خرید گلوریز، فضایی بزرگ برای پارک ۳۰۰۰ خودرو را دارد و تا دو ساعت اول، کاملا رایگان است! از این گذشته، در این مرکز خرید وای فای رایگان و خدمات دیگری نیز ارائه می شود.

آدرس مرکز خرید لی لا دیاگونال

مرکز خرید لی لا دیاگونال، همه روزه به غیر از روزهای یکشنبه از ۹:۳۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

Address: Avinguda Diagonal, 557, 08029 Barcelona, Spain

اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور بارسلونا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.