مرکز خرید لا ماکینیستا بارسلونا

La Makinista Shopping Center Barcelona

شهر بارسلونا با جاذبه های دیدنی که دارد و امکانات رفاهی که برای مسافران فراهم کرده است، سالانه پذیرای تعداد بی شماری گردشگر و علاقه به تور اسپانیا می باشد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید بارسلونا به نام مرکز خرید لا ماکینیستا بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

لا ماکینیستا یکی از مراکز خرید معروف بارسلونا است که در سال ۲۰۰۰ افتتاح شد. مرکز خرید سه طبقه لا ماکینیستا از ویژگی منحصربفردی برخوردار است که آن را از دیگر مراکز خرید بارسلونا متمایز ساخته است: سقف غیرمسقف این مرکز خرید بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا در فضای باز و هوایی مطبوع به خرید در این مکان بپردازند.

در این مرکز خرید می توان انواع مغازه های برندهای معروف اسپانیایی و اروپایی را پیدا کرد و در حین خرید از بازی در محوطه بولینگ آن و سینمای داخل این مرکز نیز لذت برد.

یکی از مزایای خرید در مرکز خرید لا ماکینیستا این است که هر خریداری با هر توان مالی می تواند دست پر از این مرکز بیرون آید، چرا که کالاهای این مرکز از ارزان ترین تا گران ترین اجناس را در بر می گیرد. بنابراین می توانید بدون نگرانی از محدودیت بودجه خود، به خرید و تفریح در این مرکز بپردازید.

ناگفته نماند که این مرکز خرید اندکی از مرکز شهر دور است، اما جای هیچ نگرانی نیست، زیرا با استفاده از اتوبوس و مترو به راحتی می توان به آن دسترسی داشت.

مرکزخرید-لاماکینیستا-بارسلونا-اسپانیا

آدرس مرکز خرید لا ماکینیستا

مرکز خرید لا ماکینیستا همه روزه به غیر از یکشنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب باز است.

Address: Carrer de Potosí, 2, 08030 Barcelona, Spain

 اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور بارسلونا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.