مرکز خرید لاس آرناس بارسلونا

Las Arenas Shopping Mall

شهر بارسلونا با جاذبه های دیدنی که دارد و امکانات رفاهی که برای مسافران فراهم کرده است، سالانه پذیرای تعداد بی شماری گردشگر و علاقه به تور اسپانیا می باشد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری بارسلونا به نام مرکز خرید لاس آرناس بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید لاس آرناس بیشتر از آنکه یک مرکز خرید باشد، یک بنای تاریخی با معماری چشم نواز است. به جرات می توان گفت که قدیمی ترین بنا در میان سازه های مراکز خرید بارسلونا به ساختمان مرکز خرید لاس آرناس تعلق دارد.

نمای مرکز خرید لاس آرناس

در مرکز خرید لاس آرناس اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، ظاهر بیرونی و جذاب آن است که به میدان گاوبازی اسپانیایی ها شباهت دارد و به آن «آرنا» گفته می شود. گذشته از تعداد زیاد مغازه هایی که در پنج طبقه‌ی این ساختمان جای گرفته اند، یکی از جالب ترین نکات در مورد مرکز خرید لاس آرناس این است که روی پشت بام این مرکز خرید می توانید نمایی ۳۶۰ درجه از اطراف آن داشته باشید و نقاط مختلفی از بارسلونا را از بالای این ساختمان بزرگ، مشاهده کنید.

تعداد مغازه مرکز خرید لاس آرناس

مرکز خرید لاس آرناس از حدود ۱۱۵ مغازه در شش طبقه تشکیل شده است که با برخورداری از امکانات مختلفی نظیر رستوران، باشگاه ورزشی و سالن نمایش، امکان انجام تفریحات مختلفی را نیز در حین خرید برای بازدیدکنندگان میسر می سازد.

مرکزخرید-لاس-آرناس-بارسلونا-اسپانیا

آدرس مرکز خرید لار آرناس

مرکز خرید لاس آرناس همه روزه به غیر روزهای یکشنبه از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب باز است.

Address: 557 Avinguda Diagonal, Barcelona, Catalunya, 8029, Spain

اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور بارسلونا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.