مرکز خرید کاروسل دو لوور پاریس

Carousel de Louvre Shopping Center

مسافران تور پاریس علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی پاریس، برای خرید کردن به این شهر سفر می کنند. مراکز خرید زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید به راحتی کالای مورد نظرتان را با کیفیت مناسب و عالی تهیه کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید پاریس به نام کاروسل دو لوور بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید کاروسل دو لوور یک مرکز خرید زیرزمینی محسوب می‌شود که نامش از دو مکان مجاور، یعنی موزه لوور و میدان دو کاروزل گرفته شده است. در این مرکز خرید یک هرم واژگون قرار دارد که نقش مهمی در کتاب پرفروش راز داوینچی داشت.

با بیش از ۱۰ هزار متر مربع مساحت، این مجموعه شامل ۳۳ فروشگاه و ۱۱ رستوران می‌شود. اولین شعبه اپل در فرانسه در این مرکز افتتاح شده است و برندهایی همچون سواروسکی در آن محصولات خود را عرضه می‌کنند.

در این مرکز خرید انواع اجناس با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند.کاروسل لوور علاوه بر مرکز خرید دارای یک سالن بزرگ است که محل برگزاری همایش‌های مهم پاریس می‌باشد. رستوران، کافه و مراکز تفریحی از دیگر امکانات کراسل لوور هستند.

آدرس مرکز خریدکاروسل دو لوور

مرکز خرید کاروسل دو لوور هر روز از دوشنبه تا یکشنبه بین ساعات 10 صبح تا 8 شب، پذیرای بازدیدکنندگان است.

Address: 99 Rue de Rivoli, 75001 Paris, France

اگر قصد سفر به پاریس را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پاریس یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.