تپه پنانگ

Penang Hill

مالزی از کشورهای توریستی ایت که در ناحیه جنوب شرق آسیا قرار دارد. پنانگ، جزیره معروف در این کشور است که به دلیل مکان های دیدنی و تفریحی که دارد میزبان بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به تور مالزی می باشد و روز به روز هم به تعداد آنها اضافه می شود. در این بخش آژانس راه و رسم سفر قصد دارد تپه پنانگ، که از مکان های توریستی این جزیره است را معرفی کند، ما را دنبال کنید.

تپه پنانگ، از مهمترین جاذبه های گردشگری پنانگ است که در کشور مالزی واقع شده است. تپه پنانگ دارای 88 متر ارتفاع از سطح دریا می باشد و همچنین 821 متر از مرکز پنانگ ارتفاع دارد. بد نیست بدانید که این تپه پنانگ در زمان های قدیم محل عقب نشینی نیروهای بریتانیا در برابر گرمای شدید جزیره بوده است.

تپه-پنانگ

تپه پنانگ، یک منطقه گردشگری در مالزی است که در آن از گرمای استوایی خبری نیست. در این تپه منظره ای از دریا،  شهر گئورگ تون، باغ ها، مسیر پیاده روی ، موزه اسلامی و معبد هندوها به چشم می خورد که بسیار تماشایی و لذت بخش است. تپه پنانگ به نام   بوکیت بندرا  نیز شناخته می شود و  از آخرین جنگل های استوایی در پنانگ است، در این مکان از سال 1960 میلادی نمونه های گیاهی و جانوران موجود در آن نگهداری می شوند. تپه پنانگ به دلیل آب وهوای خوبی که دارد از مشهورترین جاذبه های گردشگری پنانگ حساب می شود .

تپه-پنانگ-مالزی

گردشگران و مسافران تور مالزی می توانند برای اینکه به بالاترین قسمت این تپه برسند از راه آهن موجود که در سال 1923 میلادی احداث  شده استفاده کنند. این راه آهن دارای 2007 متر طول می باشد که در مدت زمان 30 دقیقه به بالای تپه می رسد. روش دیگر برای رفتن به بالای تپه پنانگ ، 5 کیلومتر پیاده روی در مسیری می باشد که فقط برای عبور وسائل نقلیه ساکنین منطقه ساخته شده است.

تپه-پنانگ-مالزی-جزیره