ویزای روسیه

" مدارک مورد نیاز ویزای روسیه "

 

جاذبه‌ های بی ‌نظیر گردشگری، طبیعت بکر و منحصر به ‌فرد، فرهنگ و آداب‌ و رسوم خاص مردم روسیه باعث شده است که این کشور به یکی از مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شود. به همین دلیل هر ساله افرادی زیادی از جمله ایرانیان به منظور سفر به این کشور با اهداف گردشگری اقدام به اخذ ویزای توریستی روسیه می‌کنند. روسیه مانند هر کشور دیگری، شرایط خاصی را برای صدور ویزای توریستی تعیین کرده است. برای آگاهی از هزینه، مدارک و مدت زمان صدور ویزای روسیه با آژانس راه و رسم سفر همراه باشید.

 

ویزای توریستی روسیه

دولت روسیه برخلاف دیگر کشورها، تنها به گردشگران دارای ویزای توریستی امکان سفر به این کشور را می‌دهد. شما برای اخذ ویزای توریستی روسیه راه سختی در پیش ندارید و به راحتی می‌توانید موفق به اخذ ویزای این کشور شوید.

 

نحوه اقدام ویزای روسیه

ویزای روسیه به 2 صورت الکترونیک و لیبل صادر می شود که برای دریافت هر دو نوع ويزای روسیه، به آژانس های مسافرتی درخواست ویزای خود را ارائه دهید.

 

مدارک لازم برای اخذ ویزای لیبل روسیه

_ اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

_ فرم پر شده جهت اطلاعات شخصی مسافر

_ 2 قطعه عکس رنگی 3*4 تمام رخ، جدید، زمینه سفید

_ بلیط رفت و برگشت

_ واچر هتل

_ بیمه مسافرتی

 

مدارک لازم برای اخذ ویزای الکترونیک روسیه

_ اسکن پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

_ فرم پر شده جهت اطلاعات شخصی مسافر

_ اسکن عکس رنگی تمام رخ، جدید، زمینه سفید

_ بلیط رفت و برگشت

_ واچر هتل

_ بیمه مسافرتی

 

هزینه اخذ ویزا روسیه

ویزای توریستی روسیه به دو صورت الکترونیک و لیبیل صادر می‌شود، که هر دو نوع ویزا را می توانید هم به صورت عادی و هم به صورت فوری اقدام نماید که هزینه ویزای فوری روسیه  نسبت به ویزای عادی بیشتر است اما اگر عجله دارید بهتر است برای اخذ ویزای فوری اقدام کنید. توجه داشته باشید که درخواست عادی یا فوری ویزا هیچ تاثیری در تصمیم گیری سفارت روسیه در خصوص پرونده شما ندارد!

_ ویزای لیبل: 160 دلار هر نفر می باشد. (در صورت در خواست ویزای فوری 100 دلار به مبلغ فوق اضافه می گردد.)

_ ویزا الکترونیک: 130 دلار هر نفر می باشد. (در صورت در خواست ویزای فوری 100 دلار به مبلغ اضافه می گردد.)

 

مدت زمان اعتبار و صدور ویزای روسیه

زمان بررسی درخواست ویزای عادی در سفارت روسیه 7 روز کاری است، این درحالیست که ویزای فوری روسیه ظرف مدت 4 روز کاری برای شما صادر خواهد شد و تا مدت زمان تایم سفر (طبق تاریخ رفت و برگشت بلیط و واچر هتل) معتبر هستند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش راه و رسم سفر در شرکت تماس حاصل نمایید.

021-45246