در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور های ترکیبی روسیه

تورهای ترکیبی روسیه

مسکو

شهر زیبای مسکو که پایتخت روسیه میباشد با تاریخ و فرهنگ این کشور عجین شده است. شهری که آن را با کلیسا های زیبا و گنبد های رنگارنگ ، میدان سرخ ، کاخ بزرگ کرملین و موزه های دیدنی و متعدد میتوان شناخت .

این شهر یکی از سرزنده ترین و پرهیجان ترین شهرهای روسیه و اروپا است که بیش از 10 میلیون نفر در آن زندگی می کنند ، جاذبه های زندگی شهری مثل مراکز خرید بزرگ و باشکوه ، در خیابان های جذاب و دیدنی آن به چشم می خورند. گوشه و کنار این شهر تاریخی میزبان جاذبه های گردشگری و آثار معماری باشکوه است که شما گردشگران میتوانید با سفر به روسیه به بازدید از این زیبایی ها بپردازید ،شهری که در آن حتی ایستگاه های مترو هم به زیبایی قصرهای مجلل تزیین شده اند.

شاید برایتان دانستن این موضوع جالب باشد که نام مسکو برگرفته از نام رود موسکوا است. در روسی قدیم آن را (( گراد ماسکوف )) به معنای شهرِ کنارِ رودِ مسکو می شناختند.  

سن پترزبورگ

سن پترزبورگ شهر و بندری در شمال غربی روسیه است که به عنوان یک مرکز مهم تاریخی و فرهنگی در روسیه شناخته می شود. امروزه به علت ساختار خود به عنوان مرکز مهم اقتصادی، علمی، فرهنگی و گردشگری روسیه و اروپا محسوب می شود.

اهمیت سن پترزبورگ به گونه‌ای است که در گذشته‌ای نه چندان دور این شهر با لقب "پایتخت شمال" در روسیه شهرت داشت و دومین شهر بزرگ روسیه و یکی از شهرهای بزرگ جهان محسوب می شود و از نظر معماری، به عنوان یکی از باشکوه ترین و خوش آب و هوا ترین شهرهای اروپا محسوب می شود که منطقه تاریخی آن در در سال 1990 به ثبت جهانی یونسکو رسیده است.

سفر به ترکیبی روسیه با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای ترکیبی روسیه و همچنین تور لحظه آخری و ارزان ترکیبی روسیه را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را در نوروز برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور ترکیبی روسیه از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند.

قیمت تور ترکیبی روسیه با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.