در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور کیش

تور کیش

جزیره کیش

جزیرهٔ کیش جزیره‌ای ایرانی در خلیج فارس و از بخش‌های بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از جاهای دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ شیبکوه جای گرفته‌است.

جزیرهٔ کیش از شمال به سرزمین پیوسته ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می شود. سالانه به‌طور متوسط، بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر از این جزیره مرجانی بازدید می کنند.

سفر به کیش با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای کیش و همچنین تور لحظه آخری و ارزان کیش را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را در نوروز برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور کیش از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند.

قیمت تور کیش با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

بهترین زمان سفر به کیش

_ تابستان کیش، آب و هوایی گرم و بسیار شرجی دارد اما از باران خبری نیست. گرمای بیش از حد این جزیره بیابانی گاهی به ۵۰ درجه در بعضی از نقاط هم می رسد. بنابراین بهترین زمان سفر به کیش برای افرادی که از گرما فراری اند، نخواهد بود و بدترین فصل سفر این افراد است. جدای از این گرما و رطوبت هوا، باز هم آمار گردشگران ورودی به کیش در تابستان قابل توجه است.

این فصل برای تفریحات ساحلی و استراحت در آفتاب برای عاشقان آفتاب و ساحل، عالیست. اگر تابستان نتوانستید سفر کنید، پاییز در راه است.

_ آب و هوای کیش در فصل پاییز بسیار گیج کننده است. رطوبت هوا تا ۶۰ درجه می رسد و نه تابستان را دارید و نه بهار را! هوای پاییز کیش با بارندگی فراوان و زود تاریک شدن هوا همراه است. قطعا بهترین زمان سفر به کیش پاییز نیست اما با ترفندهایی سعی می کنند، گردشگران را به این جزیره بکشند. ترفند هایی مانند جشنواره های تخفیف پاییزی، تخفیف ۵۰ درصدی روز کیش (مصادف با ۲۰ آبان) و ارزان شدن هتل ها بسیار کارساز است.

مهر ماه هوای کیش هنوز گرم و شرجی همانند تابستان است و بارندگی در هر روز اتفاق نمی افتد. ماه آبان آب و هوایی مابین مهر و آذر دارد و آذر نیز همانند زمستان پرباران است. زمان های محدودی برای بازدید و گشت و گذار در محیط باز جزیره دارید اما نگران نشوید! مراکز خرید کیش بیشتر سرپوشیده و آماده ارائه تخفیف های پاییزی هستند.

_ کیش در تمام فصل زمستان پر از روزهای بارانی است. باران هایی که بی مهابا شروع به باران می کنند و اگر برای آن آماده نباشید در کسری از ثانیه، مثل موش آب کشیده می شوید. فصل زمستان کیش را به کسانی که دوست دارند در ساحل آفتابی بنشینند و موهیتو سفارش دهند، پیشنهاد نمی کنیم. دمای هوا بین ۹ تا ۲۲ درجه در شبانه روز متغیر بوده و هوای سرد و خنک زمستان یکی از دلایلی است که آن را به بهترین زمان سفر به کیش تبدیل می کند. دیگر خبری از دمای ۵۰ درجه تابستان نیست و آب و هوای این جزیره عضو سازمان جهانی گردشگری معتدل است.

_ یکی از فصل های پر طرفدار ما ایرانی ها برای سفر، بهار است. چرا که هم هوا عالیست و هم نوروز و زمان بیشتری برای سفر داریم. در لیست سفرهای خود برای نوروز، کیش را هم قرار دهید. اما چرا بهار را برای بهترین زمان سفر به کیش معرفی می کنیم؟ در تمام ماه های بهار، آب و هوای کیش ملایم است و هنوز بادهای شدید و بارش های تند هوای شرجی تعدادشان کم است.

بیشتر ایرانی ها فروردین را به دلیل تعطیلات بیشتر، انتخاب می کنند. در اردیبهشت هنوز از رطوبت زیاد هوا خبری نیست و می توانید این ماه را هم برای مسافرت به کیش انتخاب کنید.

مزایا و معایب تور لحظه آخری کیش

با پکیج های تور لحظه آخری کیش، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد.

  مزایا:

از مزایا تورهای لحظه آخری کیش، همان تور با همان کیفیت به شکل ارزان قیمت عرضه می شود. زیرا تور لحظه آخری، یک تور استاندارد می باشد و به دلیل اینکه متقاضیان پرواز کم بوده اند، ارائه شده است و طبق قانون هیچ امکاناتی نباید برای خریدار محدود شود.

  معایب:

 تورهای لحظه آخری قابل کنسل شدن نیستند و اگر هم بخواهید این کار را انجام دهید هزینه قابل بازگشت نیست.

از دیگر معایب این سفر، شما حتما حتما باید آمادگی لازم را داشته باشید و چمدانتان بسته باشد زیرا امکان دارد چند ساعت دیگر زمان پروازتان باشد. همچنین انتخاب صندلی هواپیما و اتاق هتل خیلی آسان نیست زیرا امکان دارد بهترین های آن ها از قبل رزرو شده باشند.

غذاهای جزیره کیش

وقتی حرف از غذای محلی می‌شود، دو نوع خوارک مد نظر است. اول، آن دسته غذاهایی که تقریبا همه جای ایران رواج دارند اما دستور پختشان از منطقه‌ای به منطقه دیگر متفاوت است. دوم، خوراک‌هایی که مختص به یک منطقه هستند و در باقی مناطق یا ناشناخته هستند یا مرسوم نیستند.

کیش هم مانند تمام مناطق دیگر، از این قاعده مستثنی نیستند. آشنایی با غذاهای محلی هر منطقه به ما کمک می‌کند هنگام سفر، ایده‌ها خلاق‌تری برای تجربه کردن داشته باشیم. به جای خوردن کباب و فست‌فودهای همیشگی، طعم محلی و بومی غذاهای یک منطقه را بچشیم.

از غذاهای محلی کیش می توان سمک مشوی، مضروبه، قلیه ماهی، خورشت میگو، کله کندی، مارگوگ، حمسه‌الخرت، برنج مجبوس و محمر را نام برد.

جاذبه های توریستی جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مهمترین و جذابترین مقاصد گردشگری ایران است که با مساحت کم جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد. اگر قصد سفر به کیش دارید خوب است که قبل از شروع سفر برای بازدید از جاذبه های کیش برنامه ریزی کنید.

زیبایی ها و جاهای دیدنی کیش باعث شده اند که این جزیره لقب مروارید خلیج فارس را به خود اختصاص دهد.

برخی از نقاط گردشگری جزیره کیش عبارت اند از:

پارک دلفین ها یا دلفیناریوم

روستای باغو کیش

اسکله بزرگ تفریحی

موزه خلیج فارس و...

مراکز خرید جزیره کیش

کیش مراکز خرید زیادی دارد و در هرکدام با انبوهی از کالاهای مختلف روبرو خواهید شد چراکه کیش منطقه آزاد بوده و تقریبا همه جور کالایی در مراکز خرید کیش وجود دارد. همچنین به دلیل منطقه آزاد بودن، اکثر کالاها قیمت های مناسبی داشته و اختلاف قیمت نسبتاً زیادی هم با مراکز خریدی مانند مراکز خرید تهران دارند.

برخی از مراکز خرید در کیش:

مرکز تجاری کیش

مجتمع تجاری پردیس 1

مجتمع تجاری پردیس 2

مرکز خرید رویا مال

مرکز خرید مریم و...

بایدها و نبایدهای جزیره کیش

_ چادر زدن در سطح جزیره ممنوع است و فقط در مکان‌های خاصی باید چادر زد.

_ بوق زدن در جزیره ممنوع است.

_ شنا کردن در سواحل ممنوع است و فقط می‌توان در پلاژها شنا کرد.

_ خوردن آب آشامیدنی در کیش ممنوع است زیرا این جزیره آب آشامیدنی ندارد و باید از آب معدنی استفاده کنید.

_ تاکسی‌های سفید مخصوص دربست هستند.