book-open هایا کارت Hayya Card چیست؟

14 تیر ، 1401
راه و رسم سفر

شرایط دریافت ویزای قطر (هایا کارت Hayya Card چیست)

پیش از جام جهانی برای دریافت ویزای توریستی قطر مسافرین میبایست از داخل فرودگاه، ویزای فرودگاهی دریافت کنند، ولی برای شرکت در تور جام جهانی فقط کافی است هایا کارت قطر را دریافت نمایند که به منزله همان ویزای توریستی در زمان برگذاری جام جهانی قطر می باشد.

هایا کارت Hayya Card چیست؟

هایا کارت (به اینگلیسی: Hayya Card) یک کارت دیجیتالی است در حکم مجوز همه جانبه برای شرکت کنندگان در جام جهانی فوتبال قطر 2022. این کارت مزایایی از جمله حمل و نقل عمومی رایگان برای دارندگان بلیط در روزهای مسابقه فراهم می کند. بعلاوه این کارت به عنوان یک مجوز ورود به قطر برای همه بازدیدکنندگان بین‌المللی است که بین 1 نوامبر 2022 و 23 ژانویه 2023 یعنی زمان برگزاری مسابقات، از این کشور بازدید می کنند.

همه مسافران قطر، خواه قصد شرکت در یک مسابقه را داشته باشند یا نه، در صورتی که از 1 نوامبر 2022 تا 23 ژانویه 2023 به قطر سفر کنند، باید برای دریافت کارت هایا کارت اقدام کنند.

چگونه هایا کارت دریافت کنیم؟

در صورت خرید تور جام جهانی 2022 قطر از آژانس راه و رسم سفر، تمامی مراحل صدور هایا کارت Hayya Card به عهده ی آژانس راه و رسم سفر می باشد.

اگر قصد سفر به قطر و رفتن به مسابقات جام جهانی 2022 قطر را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور جام جهانی 2022 قطر یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی