book-open معروف ترین رستوران های پاریس

23 آذر ، 1400
راه و رسم سفر

معروف ترین رستوران های پاریس

یکی از لذت‌ها و خوش ‌گذرانی‌های سفر به مناطق و کشورهای مختلف چشیدن و امتحان کردن طعم غذای آن کشور است. هر کشور غذای معروف و اصیل خود را دارد و در دنیا غذاهای با طعم متفاوت و لذیذ و خوشمزه وجود دارد. در این مقاله با آژانس راه و رسم سفر همراه باشید تا درباره ی رستوران های پاریس بیشتر صحبت کنیم.

شهر زیبای پاریس جاذبه های فراوانی دارد و هرکس با هر سلیقه ای می تواند جاذبه های زیادی در این شهر پیدا کند. با این حال پاریس قبل از هرچیز به کافه ها و رستوران های لوکس و مجلل و سبک زندگی لاکچری و شیک شهرت دارد.

 بنابراین بهتر است پیش از سفرتان با تور فرانسه، مروری بر مکان‌های توریست‌پذیر آن، علی‌الخصوص بهترین رستوران‌های پاریس داشته باشید. آژانس راه و رسم سفر در اینجا قصد دارد چندتا از رستوران های معروف شهر پاریس را به شما معرفی کند.

رستوران لو موریس (Le Meurice)

هتل لو موریس یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس است که در هتلی ۵ ستاره به همین نام قرار گرفته است. هر کس که تمایل داشته باشد غذای اصیل و باشکوه فرانسوی را تجربه کند انتخاب بهتری جز صرف یک وعده در رستوران هتل موریس در قلب شهر پاریس نخواهد داشت. این رستوران چند سال پیش توسط فیلیپ استارک بازطراحی شد و با اینکه استارک دیدی معاصر دارد اما همچنان رستوران اصالت فرانسوی خود را حفظ کرده است.

سرویس رستوران نیز ظاهری کاملا قدیمی دارد و با فضا همخوانی بسیاری دارد. سرآشپز رستوران یانیک آلنو که در سال ۲۰۰۷ جایزه میشلین را از آن خود کرد، به شدت خوش ذوق است و بسیاری از تکنیک‌های سرآشپز معروف فرانسوی یعنی اسکوفیر را به کار می‌گیرد.

بسیاری غذاهای جذاب از آشپزخانه این رستوران بیرون خواهد آمد، غذاهایی از راویولی ترد و خوشمزه با حلزون گرفته تا انواع و اقسام گوشت و سبزیجات همگی لذیذ و جذاب هستند. آلنو به خاطر استفاده از سبزیجات و مواد خوراکی محلی هم معروف شده و در منوی رستوران که همیشه در حال گسترش است، محصولات سبز فراوانی خواهید یافت.

Address: 228, Rue De Rivoli, 1st arr., 75001 Paris, France

شماره تلفن: +33144581010

رستوران آلن دوکاس پلازا آنته (Alain Ducasse au Plaza Athenée)

در رستوران آلن دوکاس پلازا آنته میزها به زیبایی و به شکلی مدرن تزیین شده‌اند و لوسترهای کریستال بالای آن، زیبایی لحظات شما را تکمیل می‌کند. این رستوران نه‌تنها بهترین رستوران پاریس، بلکه یکی از بهترین رستوران‌های دنیا است.

آلن دوکاس سرآشپز مشهور بین المللی سال هاست که در این رستوران حضور دارد و بهترین غذاهای فرانسوی را با شکیل ترین دیزاین به مشتریان ارائه می کند.

Address: 25 avenue Montaigne Plaza Athenee, 75008 Paris France

شماره تلفن: +33 1 53 67 65 00

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی رستوران آلن دوکاس پلازا آنته اینجا کلیک کنید.

رستوران لوتام دو سریز (Le Temps de Cerises)

رستوران لوتام دو سریز مقصدی عالی برای گردشگرانی محسوب می‌شود که می‌خواهند یک وعده غذای اصیل فرانسوی تازه و عالی را امتحان کنند. غذای اینجا ساده، با کیفیت و کاملاً پاریسی است. یکی از بهترین گزینه‌ها حلزون و استیک تارتار خواهد بود اما ریزوتو (risotto) را نیز از دست ندهید.

Address: Marais 31 rue de la Cerisaie, 75004 Paris France

شماره تلفن: +33 1 42 72 08 63

رستوران ژول ورن (Jules Verne)

ژول ورن رستورانی فوق العاده که علاوه بر بهره گیری از موقعیت مکانی بی نظیر به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه غذایی و وجود سرآشپز های حرفه ای، در میان محلیان و گردشگران بسیار معروف و محبوب شده است.

این رستوران در طبقه دوم برج ایفل قرار دارد و با 3 سالنی که در اختیار گرفته، از هر طرف به یک سمت از پاریس دید دارد و در هر وعده، چشم اندازهای متفاوتی به مشتری می دهد.

Adresse : Avenue Gustave Eiffel Tour Eiffel - 2ème étage, 75007 Paris France

شماره تلفن: +33 1 83 77 34 34

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی رستوران ژول ورن اینجا کلیک کنید.

رستوران پیر گانییر (Pierre Gagnaire)

در رستوران شیک پیر گارنییر بهترین غذاها از سراسر دنیا با تزیینات و خلاقیت‌های بی‌نظیر سرو می‌شود و دکوراسیون این رستوران هم در نوع خود بسیار جالب توجه است.

اگر از غذاهای کلاسیک فرانسوی خسته شدید و دل‌تان خواست تا غذاهایی خلاقانه و جدید را نوش جان کنید، این رستوران را انتخاب کنید.

Address: 6 rue Balzac, 75008 Paris France

شماره تلفن: +33 1 58 36 12 50

رستوران لارپژ (L’Arpège)

سرآشپز رستوران، آلن پاسار، به کیفیت غذا بسیار اهمیت می‌دهد و از سال ۲۰۰۰ این رستوران، باغ اختصاصی خود را دارد که سالانه ۴۰ تن از مواد غذایی تازه و ارگانیک مورد نیاز رستوران را تولید می‌کند.

علاوه بر تالار عمومی رستوران، یک سالن خصوصی هم برای ۱۴ نفر وجود دارد. این رستوران، مثل بسیاری از رستوران‌های پاریس، در میان بهترین‌های دنیا جای دارد و بسیار محبوب است.

Adresse : 84 rue de Varenne, 75007 Paris France

شماره تلفن: +33 1 47 05 09 06

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی رستوران لارپژ اینجا کلیک کنید.

رستوران ایپکور (Epicure)

رستوران اپیکور جزو کمیاب‌ترین رستوران‌هایی است که دو سالن غذاخوری تابستانه و زمستانه دارد؛ و بر اساس تغییرات آب‌وهوا و فصل‌ها از آن استفاده می‌شود محیط پرزرق‌وبرق رستوران و سبک آشپزی جالب آن‌که تلفیقی از غذاهای سنتی فرانسه و کمی ذوق و سلیقه سرآشپز است کاملاً با سه ستاره میشیلن خود مطابقت دارد.

سرآشپز رستوران نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا غذاهای ساده را باکمی خلاقیت و مواد اولیه فصلی دوباره بر سر کار آورد.

Address: 112 Rue Du Faubourg Saint-Honore Le Bristol Paris, 75008 Paris France

شماره تلفن: +33 153 43 43 40

رستوران گای ساووی (Guy Savoy)

رستوران گای ساووی همانند معبد آشپزی به خوش‌نامی و چیره‌دستی هتل آن است رستوران گای ساووی نیز از محبوب‌ترین‌ها و بهترین‌هایی است که توانسته سه ستاره میشیلن را کسب کند. جک کیفیت و طعم غذاهای رستوران بسیار خاص و کم‌نظیر است اما نام رستوران نه‌تنها به خاطر غذاها بلکه به خاطر خدماتی که نیز ارائه می‌دهد

بر سر زبان‌ها است گای ساووی نیز توانسته جای خود را بین ۱۰۰ رستوران برتر الیت ترولر پیدا کنند.

Address: Monnaie De Paris, 11 Quai De Conti, 75006 Paris France

شماره تلفن: +33 1 43 80 40 61

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی رستوران گای ساووی اینجا کلیک کنید.

رستوران اسپرینگ (Spring)

در سال ۲۰۱۰ آشپز اهل شیکاگو، دنیل رز به ساختمان قرن ۱۷ رستوران اسپرینگ در لو هال نقل مکان کرد و از آن زمان تا به حال موفقیت‌های فراوانی را در این رستوران کسب کرده است و منوی تازه‌اش که بر پایه پخت و پز با مواد تازه و مستقیم از بازار است مشتریان زیادی را جذب کرده و رستوران را غلغله کرده است.

این آمریکایی بااستعداد نشان می‌دهد که چقد صنعت غذا و رستوران‌های پاریس پیشرفت کرده و بین‌المللی شده و پاریسی‌ها هر روز بیشتر از دیروز عاشق غذاهای این رستوران می‌شوند. در زیرزمین رستوران یک کافه قرار گرفته که می‌توان یک نوشیدنی به همراه کمی پنیر یا بشقاب روز که گاهی اوقات شامل ماهی، نخود و سیب‌زمینی می‌شود سفارش داد و کمی از گذران زمان و خوشمزگی خوردنی‌ها لذت برد.

رزرو یک میز در این رستوران بسیار سخت است و باید تلاش فراوانی کنید تا بتوانید دست‌پخت دنیل رز را بچشید.

رستوران ورژو (Verjus)

ورژو توسط دو آمریکایی مقیم پاریس اداره می‌شود. آن دو در ابتدا کار خود را با شام‌های زیرزمینی که در آپارتمانشان به نام «آشپزخانه پنهان» ارائه می‌شد شروع کرده و بعد از توجه زیاد رسانه‌ها و مردم در نهایت رستوران خود را باز کردند که تبدیل به یکی از بهترین رستوران‌های پاریس با منوی مناسب هر فصل شد. این رستوران از بسیاری رستوران‌های فرانسوی جلو زده است.

غذای این رستوران همواره عالی است و به کسانی که فکر می‌کنند چرا باید در پاریس غذای آمریکایی امتحان کنند، توصیه می‌کنیم خودشان جواب سؤالشان را با صرف غذا در آن پیدا کنند. حتماً پیشاپیش میز خود را رزرو کرده و توجه داشته باشید در روزهای شنبه و یکشنبه ورژو تعطیل است.

Address: 52 rue de Richelieu in the passage Beaujolais, 75001 Paris France

شماره تلفن: +33 1 42 97 54 40

اگر قصد سفر به پاریس را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پاریس یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی