book-open معروف ترین رستوران های بارسلونا

17 فروردین ، 1401
راه و رسم سفر

معروف ترین رستوران های بارسلونا

یکی از لذت‌ها و خوش ‌گذرانی‌های سفر به مناطق و کشورهای مختلف چشیدن و امتحان کردن طعم غذای آن کشور است. هر کشور غذای معروف و اصیل خود را دارد و در دنیا غذاهای با طعم متفاوت و لذیذ و خوشمزه وجود دارد. در این مقاله با آژانس راه و رسم سفر همراه باشید تا درباره ی رستوران های بارسلونا بیشتر صحبت کنیم.

اسپانیا به دلیل داشتن آب و هوای های مختلف و سنت های ترکیبی در این کشور، غذاهایی را به جهان معرفی کرده است که در تمام دنیا شناخته شده و بسیار لذیذ می باشند . تقریبا هر ناحیه ای در اسپانیا که قدم در آن بگذارید غذاهایی مخصوص به خودش دارد و گردشگران و مسافران تور اسپانیا معمولا برای انتخاب نوع غذا سر در گم می شوند و عطر و بوی غذاهای محلی و سنتی این کشور در همه کوچه پس کوچه های اسپانیا بسیار دیوانه کننده است .

بعد از جاذبه های گردشگری اسپانیا، رنگ و لعاب غذاهای اسپانیایی با بو و عطر عجیب اشتها اور و تنوع غذایی بالا با تلفیقی از مزه ها و رنگ های مختلف حتما شما را در این کشور شگفت زده خواهد کرد. آژانس راه و رسم سفر در اینجا قصد دارد چندتا از رستوران های معروف شهر بارسلونا را به شما معرفی کند.

رستوران ست پورتس(Set Portes):

رستوران ست پورتس در سال ۱۸۳۶ افتتاح شد و از آن زمان تا به حال مشتریان دائمی بسیاری پیدا کرده است. این رستوران، کی از رستوران‌های دریایی مجلل و قدیمی شهر است که در یک پیاده‌روی مسقف نزدیک بندر قرار دارد.

بوسیله متروی Barceloneta می‌توانید به این مکان بروید و انواع کارت‌های اعتباری را پشتیبانی می‌کند.

Address: Passeig Isabel II 14, 08003 Barcelona Spain

شماره تلفن رستوران: +34 933 19 30 33

رستوران کیاسکو (Kiosko):

رستوران کیاسکو بهترین رستوران فست فودی در بارسلوناست. در اینجا برگرهای بزرگ با بهترین کیفیت گوشت و نان های خوشمزه درست می شود و روی آن را هم معمولا با کاهو و یا گوجه تازه تزئین می کنند. سعی کنید حتما با شکم خالی به این رستوران بروید تا بتوانید غذاهای بیشتری بخورید چون طعم فست فودهایش در شهر نظیر ندارد.

برای خریدن برگرهای خوشمزه، صف های طول و درازی درست می شود برای همین باید خوش شانس باشید تا میز و صندلی گیرتان بیاید. البته یک پیشنهاد بهتر این است که برگر را از این رستوران بگیرید و برای خوردن آن به پارک Ciutadella که در چند قدمی رستوران است بروید. این رستوران شعبه دیگری هم دارد که خلوت تر و ساعت کاری اش محدودتر است و در نزدیکی بازار Santa Caterina قرار دارد.

Address: Marques de L'Argentera, 1 Bis, 08003 Barcelona Spain

شماره تلفن رستوران: +34 933 10 73 13

رستوران کن سوله (Can Sole):

رستوران کن سوله یکی از بهترین رستوران های بارسلوناست در آن می‌توانید طعم اصیل پائیا را بپچشید. این رستوران نسبت به رستوران های دیگر بارسلونا مجلل‌تر بوده و پیشخدمت‌های دقیق و خوش برخوردی دارد.

منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و اسپانیایی است که از بین آن‌ها دو غذا از غذاهای خاص به شمار می‌روند، یکی پائیا به سبک های گوناگون و دیگری غذایی است که به نام قاشق مادربزرگ معروف است. این غذا از نخود، سوسیس، عدس، سیب‌زمینی، پیاز، تخم‌مرغ و پنیر تهیه می‌شود. قیمت غذاها حدود ۴۰ یورو هستند و تنها با کارت‌های اعتباری می‌توانید هزینه را پرداخت کنید.

در طبقه دوم رستوران سالن غذاخوری آرامی وجود دارد اما بهترین جا طبقه پایین است که همزمان می‌توانید داخل آشپزخانه را نیز تماشا کنید. رستوران کن سوله برای چشیدن طعم غذاهای محلی، موقعیت های خاص، قرارهای کاری و خانواده‌های همراه با کودک مناسب است.

Address: Carrer de Sant Carles, 4, 08003 Barcelona, Spain

شماره تلفن رستوران: +34 932 21 50 12

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی رستوران کن سوله اینجا کلیک کنید.

رستوران اِل آتریل (El Atril):

رستوران ال آتریل از رستوران های قابل اعتماد بارسلوناست که غذاهای اسپانیایی، تایلندی و هندی ارائه می دهد. یکی از غذاهای محبوب این رستوران، صدف و سیب‌زمینی سرخ کرده است، اما غذاهای متنوع دیگری هم برای انتخاب وجود دارند.

Address: C / dels Carders, 23, 08003 Barcelona, Spain

شماره تلفن رستوران: +34 933 10 12 20

کافه - رستوران چهار گربه (4Gats)

کافه - رستوران چهار گربه در سال ۱۸۹۷ در ساختمان معروف کازا مارتی ساخته شد. کیفیت غذاها بالا، سرویس‌دهی قابل قبول و فضا بسیار گرم و دلپذیر است. منوی رستوران شامل غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، اسپانیایی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است و هزینه ناهار و شام حدود ۳۵ یورو می‌شود. افراد برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانند به این مکان زیبا و قدیمی مراجعه کنند. حتی اگر قصد صرف غذا نداشتید می‌توانید با سفارش یک قهوه از فضای دلپذیر رستوران بهره‌مند شوید.

با استفاده از متروی Catalunya می‌توانید به راحتی به این کافه رستوران بروید. همچنین این مکان برای قرارهای رمانتیک، کاری، خانواده‌های همراه با کودک، گروه‌های پرجمعیت و موقعیت‌های خاص مناسب است.

Address: Carrer de Montsio, 3, 08002 Barcelona Spain

شماره تلفن رستوران: +34 933 02 41 40

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی کافه - رستوران چهار گربه اینجا کلیک کنید.

رستوران حواس پنجگانه (Cinc Sentits):

یکی از بهترین رستوران های بارسلونا، رستوران حواس پنگانه است. این رستوران جایزه‌های بسیاری را از آن خود کرده است. منوی این روزهای رستوران ثابت بوده و شامل دو قسمت ۶ پرس (تاپاس، ۳ پیش غذا، ۱ غذای دریایی، ۱ گوشت و ۱ دسر به قیمت ۱۲۰ یورو) و ۴ پرس (تاپاس، ۲ پیش غذا، ۱ غذای اصلی و ۱ دسر به قیمت ۱۰۰ یورو) است. به طور کلی منو شامل غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی و اسپانیایی است. کیفیت و تنوع غذاها بسیار عالی، فضا بسیار شیک، رفتار کارکنان مودبانه و سرویس‌دهی قابل قبول است. افراد می‌توانند برای صرف ناهار و شام به این رستوران مراجعه کنند.

این رستوران برای تجربه غذاهای محلی، موقعیت‌های خاص و قرارهای رمانتیک پیشنهاد می‌شود. برای رسیدن به این مکان می‌توانید سوار متروی Universitat شوید.

Address: Carrer d'Entenca 60, 08015 Barcelona Spain

شماره تلفن رستوران: +34 933 23 94 90

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی رستوران حواس پنجگانه اینجا کلیک کنید.

رستوران کوئیمِت ای کوئیمِت (Quimet i Quimet)

رستوران کوئیمِت ای کوئیمِت محبوب‌ترین تاپاس بار همه مردم، جایی به اندازه یک قفسه بزرگ است و همین باعث می‌شود که رعایت قانون عدم تجمع در پیاده رو سخت شود.

غذاهای پیشنهادی ما، مونتادیتوس (montaditos) و ماهی آزاد خام با پنیر خامه‌ای، سس سویا و عسل است. منوی ثابتی برای غذاها وجود ندارد و بسته به اینکه چه چیزی در بازار خوب باشد لیست غذا تغییر خواهند کرد. غذای دریایی کنسرو شده‌ی این بار کوچک نیز به طرز شگفت‌انگیزی با کیفیت و خوب است.

Address: Poeta Cabanyes 25, 08004 Barcelona Spain

شماره تلفن رستوران: +34 934 42 31 42

رستوران الکیمیا (Alchemy):

یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های بارسلونا، رستوران الکیمیاست. که یکی از بهترین آشپزهای دنیا آن را اداره می‌کند. او این رستوران را در سال ۲۰۰۲ به کمک همسرش افتتاح کرد و از آن به بعد جایزه‌های بسیاری از جمله Michelin star را برنده شد. منوی این رستوران شامل غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، اسپانیایی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است. افراد می‌توانند برای صرف وعده‌های ناهار و شام به این رستوران مراجعه کنند. از دیگر ویژگی‌های این رستوران کیفیت بالا و طعم لذیذ غذاها، فضای تمیز و دلپذیر و کارکنان مودب است.

برای رفتن به این مکان می‌توانید از مترو Sagrada Familia استفاده کنید. به یاد داشته باشید که تنها با کارت‌های اعتباری می‌توانید هزینه را پرداخت کنید. این رستوران برای قرارهای کاری بسیار مناسب است.

Address: Ronda Sant Antoni, 41, 08011 Barcelona Spain

شماره تلفن رستوران: +34 932 07 61 15

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی رستوران الکیمیا اینجا کلیک کنید.

رستوران بار پینوتو (Bar Pinotxo):

در رستوران بار پینوتو منویی وجود ندارد اما می‌توانید سینی‌هایی که روی کانتر قرار داده شده‌اند را بررسی کرده و غذای مخصوص روز را سفارش دهید. زود رسیدن به اینجا ارزشمند است زیرا هرچقدر بیشتر به انتهای زمان ناهار نزدیک شوید محبوب‌ترین غذاها تمام می‌شوند.

یکی از معروف‌ترین کانتربارهای بازار بوکِریا، پینوتو است که با بیش از ۷۰ سال قدمت برای جذب برترین سرآشپزهای منطقه شهرت دارد.

Address: Rambla, 91. Mercat de la Boqueria, 08002 Barcelona Spain

مشاهده تلفن رستوران +34 933 17 17 31

رستوران کَن کویِرِتِس (Can Culleretes):

رستوران کَن کویِرِتِس از قدیمی ترین رستوران های بارسلونا است که در سال 1789 تاسیس شده است. حتی نام این رستوران در رکوردهای جهانی گینس نیز نامش ذکر شده است. این رستوران دارای سه سالن اصلی غذاخوری، کاشی‌کاری شده و با نقاشی‌های رنگ روغنی و عکس مشتریان خوشحال بر دیوار است. در این رستوران می‌توانید غذاهای خوشمزه اسپانیایی را با قیمتی مناسب سفارش دهید. ما خورش گراز وحشی، کبک و غذای دریایی پیکا پیکا را برای امتحان کردن توصیه می‌کنیم.

Address: Carrer d'en Quintana, 5, 08002 Barcelona, Spain

مشاهده تلفن رستوران: +34 933 17 30 22

اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور بارسلونا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی