هتل سوئیس اوتل آنکارا | swissôtel Hotel ankara

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرپوشیده
آدرس:

Yildizevler Mah.Jose Marti Caddesi 21.Sokak No:2, 06550 Ankara, Turkey

توضیحات:

Swissôtel Ankara

نام یکی از هتل های معروف و زیبا در شهر آنکارا که سالانه میزبان تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور ترکیه می باشد، سوئیس اوتل می باشد که جزو هتل های 5 ستاره با کیفیت در این شهر می باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه آژانس راه و رسم سفر باشید.

هتل سوئیس اوتل آنکارا  (Swissôtel Ankara) در قلب پایتخت ترکیه واقع شده است و با جاذبه های این شهر از جمله کاخ Prime Minister تنها 500 متر فاصله دارد.مسافران تور آنکارا می توانند ازاین هتل به مراکز خرید معروف و خوب آنکارا که در مسافت 2 کیلومتری آن قرار دارند دسترسی داشته باشند و همچنین به مدت 30 دقیقه رانندگی به فرودگاه آنکارا برسند.

هتل سوئیس اوتل 147 اتاق وجود دارد که تمامی آنها مجهز به یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و یک دی وی دی پلیر می باشند. مسافران تور آنکارا می توانند با چند دقیقه پیاده روی به مراکز خرید، رستوران، بار و کافه های معروف موجود در شهر آنکارا دسترسی پیدا کنند. از امکانات موجود در هتل سوئیس اوتل می توان به مرکز سلامت، استخر سرپوشیده با اندازه ای نصف اندازه استخر مسابقات المپیک، مرکز سلامت و اسپا، سونا و حمام ترکی اشاره کرد.