هتل هالیدی این آنکارا | holiday inn Hotel ankara

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
باشگاه بدنسازی
آدرس:

Tunus Caddesi, No. 7, Kavaklidere, 06680 Ankara, Turkey

توضیحات:

Holiday Inn Ankara

آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ بعد از استانبول مرکز سیاسی و اداری در این کشور می باشد که سالانه افراد زیادی برای اهداف کاری و همچنین گردشگران زیادی از نقاز مختلف جهان برای دیدن جاذبه های گردشگری آنکارا به این شهر سفر می کنند. در این شهر برای اقامت توریستها و مسافران تعداد زیادی هتل وجود دارد که در این بخش به معرفی یکی از آنها به نام هتل هالیدی این، می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس راه و رسم سفر باشید.

 هتل هالیدی این (Holiday Inn Ankara) در منطقه سفارتخانه ها واقع شده است و نزدیک به ساختمان مجلس ترکیه است که تنها با 5 دقیقه پیاده روی می شود به آن رسید و همچنین مسافران تور آنکارا می توانند تنها با 7 دقیق قدم زدن نیز به خیابان مشهور Tunali Hilmi  که از مرکز اصلی در این شهر می باشد نیز دسترسی داشته باشند. . هالیدی این از جزو هتل های 4 ستاره مدرن در شهر می باشد که برای مسافران تور آنکارا یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

کارکنان مجرب در هتل هالیدی این (Holiday Inn Ankara)  24 ساعته آماده پذیرش از مهمانان و مسافران تور ترکیه می باشند. در اتاق های این هتل تلویزیون صفحه تخت، اینترنت، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی و چای و قهوه ساز موجود می باشد البته در برخی اتاق ها، آب معدنی رایگان، شکلات و مجله نیز قرار دارد.