هتل Titanic Deluxe Bodrum بدروم | titanic deluxe Hotel bodrum

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر سرپوشیده سالن بازی کودکان تیم انیمیشن
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس
آدرس:

 Meşelik, Muğla Bodrum Yolu, 48450 Milas/Muğla, Turkey

توضیحات:

Titanic Deluxe Bodrum

در شهر بدروم هتل های با کیفیت و زیبای بسیاری وجود دارد که سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران تور ترکیه می باشد. یکی از آنها هتل تایتانیک دلوکس (Titanic Deluxe Bodrum) می باشد که جزو هتل های 5 ستاره بدروم می باشد و در منطقه Guvercinlik این شهر واقع شده است و یکی از گزینه های مناسب برای اقامت مسافران تور بدروم می باشد.

هتل 5 ستاره تایتانیک دلوکس بدروم (Titanic Deluxe Bodrum) دارای 394 اتاق می باشد که همه آنها از یک تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی مجهز می باشند.  امکانات رفاهی متعددی نیز در این هتل 5 ستاره زیبا وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به مرکز اسپا و ساحل اختصاصی، استخر روباز و پارکینگ رایگان ، رستوران، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد. مسافران تور بدروم که در هتل 5 ستاره تایتانیک دلوکس بدروم (Titanic Deluxe Bodrum) اقامت دارند می توانند وعده های غذایی خود را در رستوران موجود در هتل سرو کنند و همچنین این امکان وجود دارد که در قسمت بار هتل نوشیدنی دلخواهشان را انتخاب کنند و بنوشند. همچنین مسافران تور بدروم می توانند از تفریحاتی از قبیل پارک آبی، تنیس و غواصی و همچنین اجاره ماشین لذت ببرید و پس از ثبت لحظات شادتان، آنها را با اینترنت رایگان که در تمام نقاط هتل قابل دسترس می باشد به اشتراک بگذارید.

همراه با آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید تا از آخرین آفرهای تور بدروم اطلاع پیدا کنید و همچنین با سایر هتل های بدروم آشنا شوید.