هتل کلاس استانبول | klas Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر سرپوشیده
آدرس: Harikzedeler Sok No: 48 Laleli, Fatih, 34470 Istanbul, Turkey
توضیحات:

هتل مدرن کلاس استانبول Klas Istanbul، با اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون های صفحه تخت ماهواره ای، درست در کنار دانشگاه استانبول قرار دارد. میهمانان هتل می توانند از استخر روباز و سونا هتل بصورت رایگان استفاده کنند. با 200 متر پیاده روی از هتل می توانید به ایستگاه مترو Vezneciler برسید و از آنجا براحتی به میدان تکسیم و خیابان استقلال بروید.

هر 129 اتاق هتل کلاس استانبول Klas Istanbul با رنگ های روشن دکور شده اند و دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، مینی بار و چای و قهوه ساز می باشند. این اتاق ها دارای یک حمام اختصاصی مدرن با دوش مجزا نیز می باشند. روز خود را می توانید با یک صبحانه کامل در هتل Klas آغاز کنید و وعده های غذایی دیگر خود را در رستوران Tulipa و با منویی از غذاهای متنوع ترکی و بین المللی نوش جان کنید. یک تراس بار نیز در کنار استخر قرار دارد که انواع نوشیدنی و اسنک ها را در تمام طول روز سرو می کند. 

شما با 15 دقیقه پیاده روی از هتل کلاس استانبول Klas Istanbul می توانید به بازار بزرگ برسید و با 3 دقیقه پیاده روی از هتل به ایستگاه تراموا Laleli-Üniversite  می رسید که از آنجا براحتی می توانید به بازدید از مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی بروید. از ایستگاه مترو Vezneciler می توانید به Marmaray Railway دسترسی پیدا کنید و از این طریق می توانید به بخش آسیایی شهر استانبول بروید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور ترکیه با همکاران ما درراه و رسم سفر در ارتباط باشید.