هتل تایتانیک پورت استانبول | titanic port bakırköy Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
جکوزی استخر سرپوشیده سونا
باشگاه بدنسازی
آدرس: Fisekhane Cad. No:7/3 34140 Bakirköy, Bakirkoy, 80220 Istanbul, Turkey
توضیحات:

در فاصله 8 کیلومتری از فرودگاه بین المللی آتاتورک و با دسترسی آسان به مراکز خرید باکیرکوی، هتل تایتانیک پورت استانبول Titanic Port Istanbul با خدمات 5 ستاره و یک مرکز سلامت مجهز، میزبان مسافرانتور استانبول می باشد. 

هتل تایتانیک پورت استانبول دارای یک رستوران در بالاترین طبقه و تراسی رو به منظره دریا می باشد. اتاق های لوکس هتل که توسط معماران محلی چیدمان شده اند، دارای منظره ای رو به دریای مرمره و یا خلیج آتاکوی می باشند و برخی از آنها نیز نمایی از شهر زیبای استانبول را پیش چشم میهمانان خود قرار می دهند. این اتاق ها دارای حمام سنگ مرمر، کتری برقی، مینی بار و لوازم بهداشتی کامل می باشند. 

شما می توانید در طول اقامت خود در این هتل زیبا انواع بشقاب های محلی و بین المللی را در رستوران Alesta  و کیک و دسرهای متنوع را از Titanic Coffee تهیه کنید. The Compass Restaurant&Bar نیز تمامی نوشیدنی ها را سرو می کند. تمامی درمان ها و ماساژها را می توانید در سالن اسپا هتل تایتانیک پورت استانبول انجام دهید و از خدماتی همچون حمام ترکی، آبگرم و سونا لذت ببرید. این مجموعه شامل یک استخر سرپوشیده با آبگرم و یک سالن بدنسازی بسیار مجهز می باشد. 

هتل Titanic Port Istanbul خدمات ترنسفر به فرودگاه بین المللی آتاتورک را 6 روز در هفته بجز یکشنبه ها برای میهمانان خود در نظر دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در راه و رسم سفر در تماس باشید.