هتل ایمپریال سان لند آنتالیا | imperial sunland _ kemer Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس:
توضیحات:

هتل ایمپریال سان لند آنتالیا (Imperial Sunland Antalya) که با 3 دقیقه فاصله از ساحل قرار دارد، بین کوه های Taurus و دریای مدیترانه واقع شده است. این هتل 5 ستاره که تنها 20 متر با ساحل اختصاصی خود فاصله دارد، با یک سالن اسپا مجهز و اینترنت رایگان، میزبان مسافران تور آنتالیا می باشد. راه و رسم سفر قصد دارد تا در ادامه این مطلب شما را بیشتر با این هتل زیبا آشنا کند.

اتاق های ایمپریال سان لند دارای بالکن های مبلمان شده با چشم اندازی از باغ های زیبا برای استراحت میهمانان می باشند و همچنین این اتاق ها مجهز به اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره ای و مینی بار هستند. هرروز صبح صبحانه هتل ایمپریال سان لند آنتالیا (Imperial Sunland Antalya) بصورت بوفه سرو می شود و همچنین می توانید انواع پیتزا، اسپاگتی و میوه های تازه را در اسنک بار هتل نوش جان کنید. 

میهمانان هتل ایمپریال سان لند آنتالیا می توانند در سینمای کوچک هتل، فیلم تماشا کنند و از استراحت در مرکز سلامت هتل لذت ببرند. از دیگر امکانات هتل می توان به ایتخر با سرسره های آبی اشاره کرد.