هتل گرند یازیچی کلاب توربان مارماریس | grand yazici club turban Hotel marmaris

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Sirinyer Mah. 101. Sok. No:3 Marmaris Mugla, 48700 Marmaris, Turkey
توضیحات:

Grand Yazici Club Turban Marmaris

گرند یازیچی کلاب توربان، نام یکی از هتل های معروف و با کیفیت 5 ستاره در مارماریس است که از هتل های شناخته شده این شهر است که در نزدیکی ساحل جزیره مارماریس ساخته شده است و مسافران تور ترکیه می توانند تنها با 2 دقیقه پیاده روی به سال دسترسی پیدا کنند. منظره ای رو به دریا و ساحل اختصاصی این هتل زیبا، توجه خیلی از گردشگران و علاقه مندان به تور ترکیه را به سمت خود جذب کرده است. برای آشنایی بیشتر همراه با آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

هتل گرند یازیچی کلاب توربان مارماریس (Grand Yazici Club Turban Marmaris) با تعداد زیادی از درختان کاج پوشیده است. این هتل 5 ستاره از تعداد 425 اتاق برخوردار می باشد که تمامی آنها از بالکن اختصاصی برخوردار میباشند و چشم اندازی به باغ دارند . اتاق های هتل 5 ستاره  گرند یازیچی کلاب توربان مارماریس (Grand Yazici Club Turban Marmaris) دارای امکانات گوناگونی می باشد که از مهمترین آنها می توان به سیستم تهویه هوا، تلویزیون، مینی بار و سشوار اشاره کرد. مسافران تور مارماریس می توانند از تعداد 3 رستوران  که در این هتل وجود دارد  انواع غذاهای ترکی، دریایی و ایتالیایی را میل کنند که برخی از آنها فضای بیرونی با منظره دریا نیز برای نشستن و لذت بردن از صرف غذا دارند. از امکانات دیگر که در  هتل 5 ستاره گرند یازیچی کلاب توربان مارماریس (Grand Yazici Club Turban Marmaris) وجود دارد، استخر رویاز، بازیهای آبی ،کافه ، باربا انواع نوشیدنی ، باشگاه ورزشی ، مرکز ماساژ ، سونا و ... می باشد.