هتل برا آنکارا | bera Hotel ankara

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
جکوزی سونا
باشگاه بدنسازی
آدرس:

 Ön Cebeci Mh., Ziya Gökalp Bulvarı No:58, 06600 Çankaya/Ankara, Turkey

توضیحات:

Bera Ankara

آنکارا، پایتخت کشور ترکیه است که در طول سال افراد زیادی برای بیزینس و اهداف کاری به آن سفر می کنند. در این شهرهای هتل های بسیاری برای اقامت وجود دارد که برای نمونه یکی از آنها هتل برا نام دارد که جزو هتل های 5 ستاره در این شهر می باشد. در ادامه آژانس راه و رسم سفر را همراهی کنید تا درباره ان بیشتر بدانید.

هتل 5 ستاره برا آنکارا (Bera Ankara) از با شکوه ترین هتل هایی است که در پایتخت ترکیه وجود دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه این بوگا نزدیک به 25 کیلومتر است . همچنین تا موزه آنیت کابیر آتاتورک که از جاذبه های گردشگری آنکارا به حساب می آید نیز فقط 2 کیلومتر مسافت دارد. مسافران تور ترکیه که در هتل 5 ستاره برا آنکارا (Bera Ankara) اقامت دارند خیلی راحت می توان از سایر جاذبه های توریستی این شهر از جمله  پارک رویایی کورتولوس که درتمام فصول سال زیبایی خاص خود را دارد نیز دیدن کنند.

هتل 5 ستاره برا آنکارا (Bera Ankara) دارای 209 اتاق می باشد و از امکانات و خدمات مختلفی برخوردار می باشد که از مهمترین آنها می توان به سونا، جکوزی، اتاق بخار، سالن بدنسازی فوق‌العاده مجهز ،حمام ترکی، ماساژ کل بدن و همچنین صندلی ماساژ اشاره کرد. مسافران تور آنکارا که در هتل 5 ستاره برا آنکارا (Bera Ankara)  اقامت دارند تنها وای‌فای رایگان فقط در محدوده لابی هتل قابل دسترسی می باشد. در این هتل کل اتاق‌ها مجهز به لوازم مورد نیاز مهمانان از قبیل تلویزیون و بارکوچک می باشند.