هتل پارک آنکارا | the park hotel Hotel ankara

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
آدرس:

Ziyabey Caddesi no:39, 06520 Ankara, Turkey

توضیحات:

The Park Hotel Ankara

یکی از هتل 4 ستاره در پایتخت ترکیه که در طول سال میزان تعداد زیادی مهمانان و مسافران تور آنکارا قرار می گیرد، هتل پارک نام دارد که نردیک به ساختمان مجلس ترکیه احداث شده است و یکی از بهترین گزینه ها برای آن دسته از افرادی است که برای بیزینس و سفر کاری به این شهر آمده اند، می باشد. برای آشنایی بیشتر همراه با آژانس مسافرتی راه و رسم سفر  باشید.

هتل 4 ستاره پارک آنکارا (The Park Ankara)  با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد به عنوان مثال فقط 2.5 کیلومتر با مقبره آنیت کبیر فاصله دارد و همچنین حدود 2.3 کیلومتر از مرکز خرید آرمادا شاپینگ و بیزینس سنتر  و از برج آتاکوله 6 کیلومتر و از خیابان آرژانتین حدود 5 کیلومتر فاصله دارد ، همچنین این دارای یک باغ، بار و لانج اشتراکی می باشد. در هتل پارک آنکارا  مهمانان و مسافران تور ترکیه به صورت 24 ساعته انجام می شود و این امکان وجود دارد تا به کمک آن می‌توانید از ماشین تکثیر کاغذ یا دستگاه فکس استفاده شود. در این هتل 4 ستاره امکانات زیادی برای افراد بیزینسی وجود دارد برای برگزاری جلسه‌های رسمی در نظر گرفته شده‌اند و  اتاق‌های جلسه و دیگر امکانات مورد نیاز برای داشتن جلسه‌ای رسمی و حرفه‌ای اشاره کرد. در هتل 4 ستاره پارک آنکارا امکانات مختلفی وجود دارد که برای نمونه می توان به تبدیل ارز، رخت‌شویی و اتوشویی، واکس کفش، اجاره خودرو و سرویس اتاق اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل پارک آنکارا حمام مجزا، لوازم آرایشی و بهداشتی. تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق وجود دارد، البته در بعضی از اتاق ها که بزرگتر می باشند فضایی برای نشستن طراحی شده است. در این هتل صبحانه در رستوران به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. داخل هتل پارک آنکارا یک کافی شاپ وجود دارد. برای خوردن انواع نوشیدنی گرم و سرد یا میان وعده‌های خوشمزه می‌توانید به آنجا مراجعه کنید.