هتل راديسون بلو پرا استانبول | radisson blu pera Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور پارکینگ ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
جکوزی استخر سرپوشیده سونا
باشگاه بدنسازی
آدرس: Evliya Celebi Mah. Refik Saydam Cad. No 19 Tepebasi Taksim, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey
توضیحات:

هتل رادیسون بلو پرا استانبول Radisson Blu Pera Istanbul با دارا بودن یک رستوران با منظره ای رو به Golden Horn و شهر قدیمی استانبول، میزبان مسافران تور استانبول می باشد. خیابان استقلال با آنهمه رستوران، کافه، بار و فروشگاه هایش تنها چند قدم با هتل فاصله دارد.

اتاق های هتل رادیسون بلو پرا استانبول دارای دستگاه چای و قهوه ساز، مینی بار، صندوق امانات متناسب با سایز لپ تاپ، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت می باشند. در بالاترین طبقه هتل، رستوران Hamdi انواع غذاهای ترکی را سرو می کند و همچنین شما می توانید در Luna Lounge هتل انواع نوشیدنی گرم و دسرها را نوش جان کنید. میهمانان هتل رادیسون بلو پرا می توانند انواع بشقاب ها، دسر و اسنک ها را در Business Lounge تهیه کنند.

مرکز اسپا Karya که شامل باشگاه، سونا، حمام بخار، حمام اسپا، استخر سرپوشیده و حمام ترکی می شود، می تواند مکانی مناسب برای استراحت و آرامش شما باشد. تونل تاریخی تنها 350 متر با هتل فاصله دارد و همچنین شما با یک پیاده روی کوتاه از هتل Radisson Blu Pera Istanbul می توانید به موزه پرا، منطقه گالاتا و بخش قدیمی شهر برسید. فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز در فاصله 18 کیلومتری از هتل قرار دارد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور و هتل در سراسر دنیا با همکاران ما درراه و رسم سفر در ارتباط باشید.