هتل ملاس لارا آنتالیا | melas lara _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی
آدرس: Lara Turizm Merkezi / Antalya, 07110 Lara, Turkey
توضیحات:

در فاصله چند قدمی از ساحل اختصاصی، هتل All Inclusive ملاس لارا آنتالیا Melas Antalya واقع در لارا، یکی از نقاط محبوب آنتالیا، با امکاناتی همچون باغ، استخر روباز و سرپوشیده و سرسره های آبی میزبان مسافرانتور آنتالیا می باشد. 

اتاق های تهویه مطبوع هتل ملاس آنتالیا دارای فضای نشیمن می باشند و با امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام های اختصاصی تجهیز شده اند. در طول اقامت خود در هتل ملاس Melas Antalya می توانید در سالن ورزشی تمرین کنید و یا در سونا استراحت کنید. از سرگرمی هاو تفریحاتی که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است می توان به تنیس، بیلیارد، دارت، مینی گلف، بازیهای آبی، و زمین بازی کودکان اشاره کرد. 

صبحانه، ناهار و شام در هتل به سبک بوفه سرو می شود و شما می توانید وعده های غذایی خود را در تراس رستوران هتل و با چشم اندازی رو به دریای مدیترانه نوش جان کنید. فرودگاه آنتالیا در فاصله 15 کیلومتری از هتل قرار دارد و در صورت درخواست و با پرداخت هزینه مازاد می توانید از خدمات شاتل فرودگاه استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور و هتل در سراسر دنیا با همکاران ما درراه و رسم سفر در ارتباط باشید.