هتل سوئنو دلاکس آنتالیا | sueno deluxe _ belek Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ کافی نت اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا تیم انیمیشن
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Akkınlar Mahallesi, Taslıburun Caddesi No:4 Kadriye-Serik/Antalya, 07525 Belek, Turkey
توضیحات:

در منطقه بلک آنتالیا، هتل 5 ستاره سوئنو دلوکس (Sueno Deluxe Antalya) با ارائه استخر روباز و سرسره های آبی برای کودکان و بزرگسالان، و همچنین دسترسی به اینترنت رایگان در سراسر هتل، میزبان مسافران تور آنتالیا می باشد. در ادامه آژانس راه و رسم سفر  قصد دارد تا شما را بیشتر با این هتل زیبا آشنا کند. 

هرکدام از اتاق های هتل دارای سیستم تهویه هوا، بالکن، امکانات تهیه قهوه، مینی بار و فضای نشیمن می باشند. در هتل سوئنو دلوکس آنتالیا (Sueno Deluxe Antalya) می توانید در مرکز اسپا مدرن هتل استراحت کنید و یا در ساحل اختصاصی حمام آفتاب بگیرید و در نهایت برای صرف غذا به رستوران هتل بروید و از طیف وسیعی از بشقاب های ترکی و بین المللی نوش جان کنید. مرکز بازی و سینما از دیگر سرگرمی های درون هتل می باشند و همچنین نمایش های شبانه و کلاب کودکان نیز برای رفاه شما در نظر گرفته شده است.

پارکینگ رایگان در هتل قابل دسترس می باشد. هتل سوئنو دلوکس در فاصله 4 کیلومتری از مرکز بلک و 21 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.