هتل پی جی اس کرملین پالاس آنتالیا | pgs kremlin palace Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس: Lara Bölgesi Kundu Mevkii Antalya, 07110 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره و زیبای پی جی اس کرملین پالاس آنتالیا (PGS Kremlin Palace Antalya) با فاصله ای 4 دقیقه ای از ساحل، احساس اقامت در کاخ سزار های روس را به شما می دهد. هتل کرملین که با نام کرملین پالاس (Kremlin Palace) نیز شناخته می شود، ساحل اختصاصی و استخرهای بسیار بزرگی را درون خود جای داده است. وجود مرکز اسپا و ماساژ در هتل کرملین با ارائه انواع خدمات درمانی و زیبایی این امکان را به شما می دهد که در طول اقامت خود در این هتل زیبا، از تمام این امکانات استفاده کنید و لذت ببرید. 

هتلپی جی اس کرملین پالاس آنتالیا (PGS Kremlin Palace Antalya)  در زمینی به مساحت 75 هزار متر مربع ساخته شده که توانسته 3 پارک آبی بسیار مجهز با امنیت و استانداردهای روز دنیا برای کودکان و 6 پارک آبی برای بزرگسالان را در خود جای دهد. سونا و حمام ترکی نیز در هتل کرملین در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. علاوه بر پارک آبی، این هتل سرگرمی های دیگری را نیز برای کودکان در نظر گرفته که از جمله آنها می توان به سالن مخصوص بازی کودکان اشاره کرد. تجربه طعم غذاهای محلی و بین المللی متفاوت نیز با وجود 7 رستوران در هتل کرملین امکانپذیر است. همچنین 7 بار این هتل زیبا نیز آماده ارائه سرو انواع نوشیدنی و اسنک ها می باشند.

پی جی اس کرملین پالاس آنتالیا (PGS Kremlin Palace Antalya)  با فاصله 12 کیلومتری از فرودگاه شهر آنتالیا و فاصله 21 کیلومتری از مرکز شهر، به برخی از جاذبه های گردشگری آنتالیا دسترسی آسانی دارد که مسافران براحتی می توانند از هتل ماشین اجاره کنند و به بازدید از این اماکن تاریخی و تفریحی بروند. تمرین تیر اندازی با کمان و دوره های رقص نیز از دیگر سرگرمی های هتل پی جی اس کرملین پالاس آنتالیا هستند. این هتل در نزدیکی خود چندین غار دارد که علاقمندان به هیجان می توانند با دوستان خود به کاوش در این غارها بروند. همکاران ما در راه و رسم سفر می توانند با مشاوره رایگان به شما کمک کنند تا بتوانید بهترین هتل را برای اقامت خود در طول سفرتان انتخاب کنید.